Grøt

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
I går fikk gullet smake grøt for første gang, og smilet gikk nesten helt rundt! Kjempe morsomt å se henne sitte å smatte på den.
Helsesøster sa det var greit å begynne med smaking! Så da gjorde vi det :-) men det blir bare engang i ny og ne!
ImageUploadedByBV Forum1384352103.693690.jpg
Andre som har prøvd seg? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei ikke begynt ennå. Har lurt litt på om vi skulle fullamme til 6 mnd denne gangen siden dette er siste mann (3) men så hørte jeg på radioen i går at de ville ikke annbefale det lengre. Så da tenker jeg at vi starter så smått etter at vi er bikket 4 mnd. Så utrulig søtt bilde tydelig at dette var godt

Etter det jeg hørte på radio og andres erfaringer så begynte vi med litt velling. Ingen reaksjoner så her får han det av og til fra nå av:) begynner med grøt smått om en mnd..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Gleder meg til å begynne med litt mat her, men får vente til han runder tre måneder iallefall. Han smiler fra øre til øre når han får tran

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gleder meg til å begynne med litt mat her, men får vente til han runder tre måneder iallefall. Han smiler fra øre til øre når han får tran

Haha, alvorlig? :-D du er heldig som har en som liker tran!!

Haha, alvorlig? :-D du er heldig som har en som liker tran!!

Klager ikke nei! Når man blir så glad for å få tran må man jo være litt understimulert på smaker

Her har vi kjøpt inn, og skal begynne med grøt i dag. Vesla blir 4 mnd på lørdag :) Det blir spennende å se hvordan det mottas.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hun er 14 uker :-) leste det om ammingen ja.. Trodde det var best å fullamme så lenge som mulig :p

Får hun mme ellers? Min er bare 10 uker, men jeg tenker å introdusere grøt så smått han egentlig er moden for det, sånn rett etter jul. Da er han 3,5 mnd. Gir kun mme nå. Har du prøvd velklingende også?

Lulilu

Velklingende = velling. Prøvde du det før du begynte med grøt?

Lulilu

Velklingende = velling. Prøvde du det før du begynte med grøt?

Lulilu
Hun får litt mme av og til, når jeg er tom for mm! Prøvde ikke velling før nei, visste ikke hva det var for noe :p prøvde velling da jeg fant ut hva det var, men hun ville absolutt ikke ha det!

Back
Topp