Grøt??

Ju9ta

Forumet er livet
Sitter  å lurer på om jeg skal prøve å gi snuppa litt grøt ikveld jeg..[8|] 
Syns hun krever så mye på kveldene nå..Siste uka så har hun villa hatt mat 2-3 ganger om natta...[&o]
Men jeg aner ikke om hvor mye jeg kan gi?? Eller om hvor tykk den skal være..[8|]
Hjelp meg noen???
Hun har fått litt grøt pulver i melka si siste ukene, hjelp litt i starten, men ikke nå lenger..
Hadde vært litt godt om hun begynte å sove lengre enn 4 timer igjen...[;)]

Her får tulla grøt morgen og kveld...[:)]
Prøv deg fram med tykkelsen, start med ganske tynn og gå over til tykkere etter hvert. Det gjorde i allefall jeg,og nå får tulla vanlig tykk grøt og det går kjempebra..[:D]

Jeg begynte med en toppet t-skje på 100 ml mme. Å økte til to etter
1 uke, 3 etter 2 uker og er nå oppe i 4 toppede t-skjeer på 100 ml.

Jeg var like plaget som deg jeg, hun våkna annen vær tima å skulle
ha mat! Jeg ble sliten å sur å hun var sliten å sur.. Det hjelper endel  med
grøt i alle fall.

Takk for tips jenter.. [:)] Da skal jeg prøve ikveld nå..

Jeg vil også prøve med litt grøt nå snart.. Tenkte å vente til hun var 4 mnd [;)] (Ikke lenge til nå). Jeg ga henne bittelitt banan i går og hun smilte og smattet det i seg. Jeg legger henne ca 21.00 og hun vil ha mat igjen kl ca 03.00, hadde vært så deilig å få sove litt lengre. Hun sov nemlig 8 timer før og hun er godt i hold så jeg tror ikke hun absolutt trenger det...[8|]

Her er Sunniva våken to ganger om natten å får pupp, men det er greit... Jeg vil vente med grøt til hun er 4-5 mnd.... Helsesøster sa til oss at tarmene er ikke helt klare for grøt enda....[8|]

alexander våkner hver 3 time HELE natta! er gaanske slitsomt.. å jeg legger han i  7-8 tiden på kvelden..så står vi opp mellom 7 - 9 på morningen... da har jeg vert oppe å gitt mat en del ganger! han får kun mme.. han ble nettopp 3 mnd.. er det for tidlig å prøve me litt grøtpulver i melka ?

ORIGINAL: Ju9ta

Syns hun krever så mye på kveldene nå..Siste uka så har hun villa hatt mat 2-3 ganger om natta...[&o]
Men jeg aner ikke om hvor mye jeg kan gi?? Eller om hvor tykk den skal være..[8|]
Hjelp meg noen???
Hun har fått litt grøt pulver i melka si siste ukene, hjelp litt i starten, men ikke nå lenger..

Fikk anbefalt av helsesøster å ikke gi noe grøt før han var 4 mnd, pga han kunne bli plaget med vond mage. Ville heller anbefale å gi litt mme i tillegg til mm, hvis han våknet noe mer enn 2 ganger pr natt.

ORIGINAL: Catski

ORIGINAL: Ju9ta

Hjelp meg noen???

Fikk anbefalt av helsesøster å ikke gi noe grøt før han var 4 mnd, pga han kunne bli plaget med vond mage. Ville heller anbefale å gi litt mme i tillegg til mm, hvis han våknet noe mer enn 2 ganger pr natt.

Hun har allerede fått MME i 2,5 mnd nå..og med grøtpulver i de siste 2 ukene..

dere som gir grøt med skje.... vil babyen spise fra skjea?
mathias får velling morgen og kveld.. har prøvd å gitt han grøt med skje men han vil ikke spise det.. spytter det ut bare.

ORIGINAL: mamma88

ORIGINAL: heidisj

alexander våkner hver 3 time HELE natta! er gaanske slitsomt.. å jeg legger han i  7-8 tiden på kvelden..så står vi opp mellom 7 - 9 på morningen... da har jeg vert oppe å gitt mat en del ganger! han får kun mme.. han ble nettopp 3 mnd.. er det for tidlig å prøve me litt grøtpulver i melka ?

Jeg ville prøvd med litt grøt, for å se om det hjelper[:)] Hvor mye spiser han før han legger seg da?

han spiser som regel mellom 100 ml - 170 ml hvert måltid...

Back
Topp