Grøt

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
Mini har fra dag en sovet godt på natta, opp til 10 timer. Men de siste dagene har han begynt å våkne mange ganger for mat. Fikk ikke økedøgn til å stemme, siden han blir 4mnd neste uke. Så jeg snakka med helsesøster og hun syns vi skulle begynne forsiktig med grøt. Så i går fikk han mm med litt risgrøt på ei flaske. Slukte den med et glis!! Sov 8 timer i natt, fikk litt pupp og sov 4 timer til. Var ikke mye pulver han fikk, men gjorde virkelig susen;)
Fikk samme nå i kveld, så jeg er spent på om den virker like godt i natt:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Så bra :)
men hva mener du med at du ikke får økedøgn til å stemme? De vil alltid ha det, så lenge de ammes og ønsker mer mat.

Så bra :)
men hva mener du med at du ikke får økedøgn til å stemme? De vil alltid ha det, så lenge de ammes og ønsker mer mat.
Det blir jo på en måte økedøgn, men tenkte siden han nesten er 4mnd så var han kanskje klar for litt mer;)

Hvordan blander dere når dere har det i flaska?
Jeg har mm som jeg har pumpa, så jeg tok bare litt grøtpulver i og rista godt:) blir helt tynt flytende, så går fint å ha i flaske med vellingtut

Det blir jo på en måte økedøgn, men tenkte siden han nesten er 4mnd så var han kanskje klar for litt mer;)

aha, sånn sett :)

Jeg har mm som jeg har pumpa, så jeg tok bare litt grøtpulver i og rista godt:) blir helt tynt flytende, så går fint å ha i flaske med vellingtut

Velling tut? Er det egne tuter?

Velling tut? Er det egne tuter?
Ja til avent flasker er det tuter til tykkere væske.

Back
Topp