Vet at det står på pakkene at de ikke skal ha grøt før 4 mnd, men er det noen som begynner og gi grøt før det? Er det mange som har det slik at de sover lengre på nettene da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du blander grøt og melk, ja.. Men det bør skje i samråd med hs..Ok, her soves det veldig lite på natta. Velling, lages ikke det av grøt? At du tar masse væske og lite grøt?
Vet at det står på pakkene at de ikke skal ha grøt før 4 mnd, men er det noen som begynner og gi grøt før det? Er det mange som har det slik at de sover lengre på nettene da?
Ok, her soves det veldig lite på natta. Velling, lages ikke det av grøt? At du tar masse væske og lite grøt?
Ammer litt hyppigere enn hver 3. time på natta her. 3 timer er bra!Sliter med og få han til og sovne på natten når han har fått mat. Vil ha mat tredje hver time på nettene også.
Fordi du er trøtt sant?Ok,takk for tips, kan prøve,men er ikke lett og holde han i 20 min på natta![]()
Da ville jeg bare tatt han over i mi seng med en gang og spart meg bryet. De blir av instinkt urolige når de er borte fra mamma. Og du behøver ikke være redd for at du skjemmer han bort, for det gjør du ikke når de er så små. Forsøk heller å få han over i egen seng om 3-4 mnd. Da kan det hende det varer..JEg amme ikke lengre, for han ble aldri fornøyd og sov ingenting på dagen, og våknet annen hver time på natta, gikk over til erstatning og da ble han blid så en solmen ja, trøtt om natta, det som skjer når han våkne i Tre tiden eg at han får mat og raper, jeg prøver og legge han tilbake i si seng, han nekter og sove, jeg tar han oppi vår seng og han sovner med en gang.