Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gav lillegutt noen skjeer grøt rett før jul da han var utilpass og våknet ofte om natta. Men ga oss fort, følte på meg at det ikke var det som plaget han.*Vileja* skrev:
Kort tid etter brøt eksemet ut, og det plages vi med enda. Så fort vi kutter behandlingen legen har foreskrevet kommer det tilbake etter et døgn. Så nå har vi fått henvisning til barnelege neste uke. Tenkte på å begynne med grøt denne uken pga lite søvn, men vil ikke begynne med noe nytt rett før vi skal til legen.
Har nå kommet inn i en rytme med å våkne annenhver time (fra han våkner først til han våkner igjen...ikke mye søvn der i mellom). Men nå har mamma blitt strengemamma, i natt begynte jeg å prøve å snu på ting. Istedet for å ta han opp hver gang han våkner lar jeg han sutre, gir smokk og koser mens han ligger i senga si. Sovnet etter 10-20 minutter. Så tok jeg han opp nest gang i stede, sånn at det ble annenhver gang. Så fra 4-5 ganger med "halvhjertet pupping" ble det i stede to ganger med ordentlig spising. Så nå håper jeg vi klarer å snu trenden!
Ups....helt utenfor temaet ditt dette, beklager! Men er litt godt å kunne skrive til andre med jevngamle babyer!