grøt ?

h eidi

Betatt av forumet
Er det noen som har begynnt eller skal begynne med grøt FØR babyen er 4 mnd ??
Alexander er snart 2 mnd å griner hver gang han får mat. Jeg gir han flaske.. han suger kansje i noen sekunder så begynner han å grine, å da er det ingen vei tilbake.. han hylgriner, å ingenting hjelper! har prøvd alt.. han sliter seg sånn ut at han bare sovner til slutt.. selv om han egentli er kjempesulten..  Dette gjelder ikke ALLE måltider, men spesielt sent på ettermiddagen å kvelden.. noen andre som har det sånn ?

Jeg er plaget med akkurat det samme, bare her er det med puppen.
Her tror jeg det er pga mye melk som kommer med en gang, og han får den i vranghalsen. Da begynner han å hyle, og nesten hele måltidet er ødelagt.
Blir litt bedre om jeg pumper unna litt først. Han kan også bli slik om han er overtrøtt. Kanskje det kommer mye melk av sutten på flaska.

Malin var litt urolig og skreik til puppen på d siste måltidet. Drakk litt, slapp, skreik, drakk litt igjen, slapp osv osv.. Hun har hatt et snev av kveldsskolikk og jeg prøvde jo å gi henne pupp som trøst, men tror ikke hun var så sulten så da skrek hun uansett hva jeg gjorde. Nå har det bedret seg, prøver å passe på at hun er sulten når jeg gir henne ellers blir d bare tull.. Malin er 2,5 mnd nå og jeg fullammer, har ikke tenkt på grøt før 4 mnd..[;)], men dersom du må opp flere ganger om natta og babyen ikke blir skikkelig mett forstår jeg godt at du tenker på d... Spør helsesøster ja [;)]

Back
Topp