Hvilke typer grøt gir dere? Noen som lager grøt selv? Hvilken type lager dere da i såfall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker Holle sin grøt, men har mange oppskrifter på heimelaga grøt, både fra oppskriftsbok, fra blogg på nettet og fra ei kollega på jobb.HelloKittyen skrev:
Noke spesielt du e ute etter?
Bruker Holle sin grøt, men har mange oppskrifter på heimelaga grøt, både fra oppskriftsbok, fra blogg på nettet og fra ei kollega på jobb.HelloKittyen skrev:
Noke spesielt du e ute etter?
Vi har fullammet til fylte 6 mnd, så begynte først med grøt 7 juni. Er ikke oppe i en full porsjon enda, og har bare prøvd 4 mnd grøten fra nestle. Risgrøt med banan. Titta veldig rart på meg den første gangen, men smatter godt unna nå :)manfred skrev:
Sukkertopp skrev:
Vi har fullammet til fylte 6 mnd, så begynte først med grøt 7 juni. Er ikke oppe i en full porsjon enda, og har bare prøvd 4 mnd grøten fra nestle. Risgrøt med banan. Titta veldig rart på meg den første gangen, men smatter godt unna nå :)manfred skrev:
Høres ut som her. :) Vi begynte for to uker siden, og hun spiser nesten en halv porsjon nå. Kjempeoverrasket første gang, men nå spiser hun alt jeg gir henne med høylytt smatting og rop etter mer. :)