Grøt?

Mamma til 2

Glad i forumet
Hvilken grøt er det dere gir de små?

Her går det i Neslè sin 8 mnd grøt. Eple fullkorn er favoritten, men får havre godnatt grøt til kvelds.

Bruker bare havregrøt naturell foreløpig,men tilsetter litt fruktpure så det blir litt variasjon[;)] Tenker å begynne med 8 mnd grøt snart. Ane er 7,5 mnd nå[:)]

Pleier å bytte litt, nå har vi nestle sin med banan(?) og hipp sin med eple tror eg d e=)

Det går i Hipp sin milde fruktgrøt (6 mnd) og Hipp sin Fullkornsgrøt med eple (8 mnd). Han er ingen fan av Nestle..

Her går det i den havregrøten fra nestle med banan og aprikos.. til lunsj vel og merke..
(men virker ikke som den metter helt?)

her får han fremdeles rigrøt til kvelds (yndlingsgrøten hans..), men skal se om jeg får gått over på en annen en til kvelds når jeg har brukt opp de 2 pakkene jeg har nå.. [:)]

Her varieres det mellom mange forskjellig Nestle grøter. Han liker alle [:)]

Småfolk med eple og banan til frokost, og Neste havregrøt med banan ig aprikos til kvelds.
Noen ganger Nestle hvetegrøt med eple til frokost. Varierer morgengrøten for synes det er bedre å ha dagen på å se hvordan han reagerer på den enn å ha uro om natten.
Hipp sin grøt bare spyr han opp igjen.

ORIGINAL: Christine...

Hvilken grøt er det dere gir de små?

Her går det i Neslè sin 8 mnd grøt. Eple fullkorn er favoritten, men får havre godnatt grøt til kvelds.

Vi gir det samme, skifter litt på lunsj-grøten og tilsetter sviskemos og litt frukt både til lunsj og kvelds

Her bytte vi til nestle sine 8 mnd. grøter for en ukes tid siden. Så langt er banan/pære grøten en klar favoritt. (den dyreste av "dag" grøtene)
Det eneste jeg syns er et herk, er at 8 mnd grøten har jo fiber i seg og det er ikke noe kjekt å få i bleien, et hekkan å få vasket vekk[8|]

Bruker Holle sin grøt.. eneste som er melkefri..

Akuratt nå har hun en musli-grøt med tørkede epler i.  men den inneholder gluten og lurer lit tpå om hun reagerer på det.. har plutselig 3-4 bæsjebleie rom dagen!  Vi bytter nok til eple/pære.grøten fra Holle.

men.. hva betaler dere for en grøt-pakke?

Disse fra Holle er dyre synes jeg--   57 kr for den musli-grøten..  :/   Og pakken er ikke noe større en vangli grøt-pakke..

Hvor får dere tak i Holle? Den har jeg aldri sett. Her går det for det meste i Nestle sine. Hipp grøt vil hun virkelig ikke har, mens hun elsker deres middagsglass [8|]

Holle kjøpes på helsekost-butikker..  

Back
Topp