Grøt

*Linn*

Glad i forumet
Få ungene fortsatt grøt?

HS sa at lillegutt bare skulle spise grøt til han ikke ville ha lengre. Så her spiser han grøt til kveldsmat hver kveld. Han spiser brødskive, vanlig middag osv..Men til kvelds er det grøt og melk som gjelder.

samma som deg... hu er så glad i grøt[:)]

hun har spist det til kvelds helt til nå nylig...
etter hun begynte i barnehagen har hun sjøvet den vekk, så det blir bare innimellom nå...

Han får til kvelds av og til. Han var egentlig lei, men så prøvde jeg de røde boksene fra ett og ett og et halvt fra småfolk, og de var visst gode [:)]

For et par uker siden ville hun ikke ha mer, har fått til kvelds helt til da [:)]

Ikke spist grøt sidne 12mnd.
nå er det det som blir servert som går ned [:D]

Nope, ikke spist grøt her på noen mnd [:)]

Han spiser havregrøt, av vanlig havre som eg koker sammen med melk, og har litt sukker og kanel på [;)]
Det bare elsker han[:)]

må vel egentlig svare ja, men vi kjøper grøt i sverige, og nå er vi nesten helt tom...
så i erstattning har vi gitt havregrøt, med eple og kanel, det er G_O_D_T!
og det skal vist være en del jern i det å så...

hun er lite glad i brødmat til frokost, så hun får det både til frokost og kvelds.

[8|]

Tilogmed Even Nikolay spiser fortsatt grøt avogtil....

Men ingen av de har spist det "fast" siden de var 7-8 mnd da..
Hender vi tar det som middag eller kveld innimellom når vi A) ikke har noe annet B) Må ha noe lettvint noe

Spiser grøt til frokost så og si hver dag, og noen dager til kveldsmat også.

av og til!! han er ikke noe glad i grøt! og han skal helst spise selv, så da blir det veldig lite mat inn i kroppen før han blir lei (grøten sklir veldig lett av skjea)

men hender jeg lager litt havregrøt med bananbiter

Tok nei jeg. Hun slutta med grøt når hun var 11 mnd, da hjalp det ikke med fruktmos og andre godsaker heller. Hun er ingen graut grams som morra si[&o]
Så her får hun grøt en sjelden gang til lunsj eller kvelds.

Han er veldig glad i kveldsgrøt, så blir det flere kvelder i uka. Storesøster vil av og til ha en bolle også, hihi.

Back
Topp