grøt

jannelille

Forelsket i forumet
hvoe tidlig begynte deres små med grøt... føler lille David aldri blir mett av den melka,går på erstatning.... men er vell litt vell tidlig å begynne med grøt enda.. hmmm

Jeg begynte når hun var 4 mnd gammel. Noe tidligere bør man ikke begynne. Helst anbefaler de 6 mnd...

heisann...
har du prøvd å gi ham litt ekstra med erstatning...syntes det er litt tidlig med grøt...men du kan jo alltids prøve deg med å gi ham tynn grøt/velling...for å se om det går...
er litt bedre for deg oxo og vite at han er mett og er fornøyd...

lykke til..
klem[:)]

Hei. jenta mi er snart 3 mnd å jeg er nettopp begynt med grøt om kveldene. pga hun blir ikke mett bare på mme. veit det er litt tidlig, men men.. Har grøten helt tynn å da går det bra=)

er kjempe usikker men skal på kontroll med han i morgen får høre me de... vill jo bare ha en blid å fornøyd unge [:)]

på helse stasjonen får du garantert beskjed om å vente,der virker det nesten som om de kjenner barnet ditt bedre enn du gjør selv...husk at det er ditt barn og du vet som regel hva som er best...de er i allefall slik her hos oss...

klem[:)]

man skal helst ikke begynne fr dem er 4 måneder.. men han skal vel bli mett av mme. tror jeg ville ringt helsesøstra og hørt litt jeg...

gulper MASSE så kan jo være grunnen det... skal snakke med helsesøster i morgen vil ikke gjøre noe som kan gi han mer vondt i magen enn han har stakkar....

får han til å rape en gang når han har spist halvparten å en gang etter.. miniform dråper får han også... kunne bare disse bebisene snakke av og til...

viste egentlig det var for tidlig men måtte bare høre ned dere... får jo masse gode råd her da[:)]

ja det hadde vært ypperlig[:)] er så vanskelig til tider å ikke vite... må bare si det er en kjempe hjelp for meg å fohøre meg med dere her på bv....... er masse skikkelig flotte folk her.... masse klemmer til alle[:D]

bruker nan,har prøvd colett men den gulper han bare enda mer av... har bestilt en annenpå apoteket nå for babyer som gulper mye håper den hjelper[:)]

hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg prøvd å bytte til en annen mme [:)] en han ikke gulper så mye av [;)]

ORIGINAL: marie

Hun jeg kjenner bytta til økologisk mme og det fungerte kjempe godt,men unger er forskjellig

Vi byttet til økologisk Hipp, og hun gulper mye mindre av den enn NAN.

Back
Topp