Hei, jeg er i en kjempe knipe. Jeg har en sviger mor som går meg fullstendig på nærvene, meg og mannen min har to barn og hun blander seg hele tiden. Det har vel gått greit fram til nå i sommer, da fikk vi ett barn hun er nå 3 og en halv mnd,begynner hun og bestemme hva jeg skal ha på henne og det andre barnet vårt(hun er snart 3 år) om jeg skal amme eller ikke,hun kjøper masse ting som jeg ikke vil ha,hun tråkker over meg og bestemmer alt! det elste barnet vårt får slikkerier og brus + kaker osv..... hele tiden, det er greit med litt, men dette er hele tiden.Akkurat som om de prøver og kjøpe henne. Hvis jeg sier nei til en ting overkjører hun meg helt og seier "joda klart ...... skal få det" ikke hør på mamma du.
Det som fikk det til og renne over var i går under en "familie sammenkomst." Hvor min svigermor sa: Nora (altså hun minste) har fått riskrem av meg på søndag.HUN ER 3 MND GAMMEL![:(]
Det værste av alt er at jeg klarer ikke si imot henne for hun er så myndig.[:@] også er det snart jul... er jeg svak?
Til sist, men ikke minst, min mann er enig med sin mor (alså svigers) i nesten alt, og han syntes det var helt greit og gi henne riskrem.++++
Er det noen som har det sånn, er det noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre uten og såre noen?
forholdet vårt står litt på spill pga henne for vi bare krangler og 70% av kranglene er om henne!!![:@]
Har jeg blitt GAL?
håper på svar fra noen..
[:(]
Det som fikk det til og renne over var i går under en "familie sammenkomst." Hvor min svigermor sa: Nora (altså hun minste) har fått riskrem av meg på søndag.HUN ER 3 MND GAMMEL![:(]
Det værste av alt er at jeg klarer ikke si imot henne for hun er så myndig.[:@] også er det snart jul... er jeg svak?
Til sist, men ikke minst, min mann er enig med sin mor (alså svigers) i nesten alt, og han syntes det var helt greit og gi henne riskrem.++++
Er det noen som har det sånn, er det noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre uten og såre noen?
forholdet vårt står litt på spill pga henne for vi bare krangler og 70% av kranglene er om henne!!![:@]
Har jeg blitt GAL?
håper på svar fra noen..
[:(]

Stå på!