Grøt til baby.

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Når dere begynte med grøt hvordan begynte dere og hor mye gav dere? Jeg begynte såvidt igår, men bare littegrann.. For når han ble så sulten så måtte jeg lage MME istedet, rakk ikke lage grøten da.. Men jeg gir like mye MME ved siden av for det er jo ikke så mye grøt han får...

Jeg startet opp med grøt da hun var 4 mnd siden hun bare drikker mme. Gikk ikke helt bra i begynnelsen men nå elsker hun grøt og drikker 80ml med mme etterpå[:)]

Jeg fikk beskjed at HS at siden hun bare fikk mme så kunne jeg starte opp med grøt når hun var 4 mnd pga at hun ville trenge jern.

på guttungen startet jeg når han var 3.5mnd. Fikk da de første dagene bare 3-4 skjeer så økte jeg sakte til ca en passe porsjon
jentungen startet jeg ikke på før ho var nærmere 6mnd siden ho fikk nok i seg

Jeg starta da hun var 5,5 mnd gammel og fullamma for det meste i tillegg. begynte med smaksposjon (2 spise skjeier) som kveldsmat og økte til ca 50 ml. funka som bare det. det var det som trengtes for at hun skulle sove nattan gjennom. hun våkna 2 netter på rad noe som var unormalt her i hjemmet. så da var det bare å begynne. brukte grøt kun til kvelds første mnd også ble det middag og frokost utti 6 mnd aldern. ikke noe problemer med magen.

Back
Topp