grøt + sove hele natten

tuppetupp

Gift med forumet
dere som opplevde at barna begynnte å sove hele natten etter grøt, gjør de det fortsatt???

min sin lillemann sov sammenhengende etter grøtstart, av og til litt pupp i 5 tida..men nå blir han mer å mer voken for hver natt i gjenn[&:] i natt var det pupp 4 ganger..har økt med grøt, men ser fort når han er mett å ikke vil ha mer..han får ris/hvete grøten..

noen som har tips??

ORIGINAL: mitt lille frø

Her soves det ikke noe lengere om natta etter vi starte med grøt, men har en mere fornøyd liten tass[:)]

Sign. Hun våkner oftere enn for halvannen mnd siden, men hun er generelt mer fornøyd. Siden hun spiser litt oftere på natta, så har jeg mer melk på dagen også. Før sov hun så lenge om natta at hun nok ikke klart å øke opp melkeproduksjonen min.

Her ble sovingen dårligere på natta, kortere intervaller enn noen gang. Nå har jeg sluttet med grøt, han får bare pupp. Har bare prøvd tre dager uten grøt nå, men virker som han sover lenger og lenger på natta nå da. Mulig det bare er flaks disse få dagene da...

Nå gir jeg bare noen teskjer med frukt på formiddagen, for at han skal venne seg til noe annet enn pupp. Han trenger strengt tatt ikke noe mer enn morsmelk foreløpig.

Etter jeg begynte med banan i grøten sover hun faktisk bedre [:D]

Back
Topp