Grøt søl tips!

/Gullet/

Blir kjent med forumet

Vi er godt i gang med grøt her i huset, og han elsker det! Men gud så mye søl det blir. ( hvis man ikke skal sitte å holde hendene hans da) Men i dag så helt tilfeldigvis tok han tak i kluten jeg hadde i hånden. Jeg lot han ha den mens vi spiste, og jaggu! så vasket han seg selv hele tiden når ville spise på den. Ikke tok han etter skjeen heller.
Bare et lite tips som minsket sølet =) 

Her er det ofte jeg kler av han på overkroppen,så får han heller rote litt :)

Jeg har Vilja på fanget, med ene hånden bak ryggen min, og den armen jeg har under/bak henne, der har jeg hånden sånn at hun holder fast i den ene fingeren min mens hun spiser. Funker ganske bra, så fort det er en fri hånd så går den jo rett i munnen :p   Så det er mitt supertips i starten når de spiser grøt hvertfall :D

Amina har vist skjønt det at når hun har hendene i munnen så får hun ikke mat, så nå tar hun bare hendene der hvis jeg bruker for lang tid, joa et lite matvrak.

Men vil gjerne ha sånne matforkle med hel arm for da skulle hun fått lov til å søle så mye hun ville :D

Nå får en ju sånnt forklede fra libero om man kjöper 3 pakker, vet för så vidt ikke va for störrelse å hur det ser ut men det kan ju knskje vare noe? :) Har bestillt ett sånnt ja så vi får se om det er noe bra!

Fleire tips eg skal prøve ser eg :) For her sit eg å prøvar å "fekte" hendene unna munnen heile tida.. Blir mykje søl, spesielt sidan ho synst det er så kjekt å blåse bobler med slevet sitt og grauten for tida.. :p

ChCa20 skrev:
Nå får en ju sånnt forklede fra libero om man kjöper 3 pakker, vet för så vidt ikke va for störrelse å hur det ser ut men det kan ju knskje vare noe? :) Har bestillt ett sånnt ja så vi får se om det er noe bra!

Er også billigere å kjøpe det enn å kjøpe ifra butikken sånn til informasjon, vi skulle gjerne gjort det, og får vi ikke tak i her nede skal det kjøpes ifra libero :-D

/Gullet/ skrev:

Vi er godt i gang med grøt her i huset, og han elsker det! Men gud så mye søl det blir. ( hvis man ikke skal sitte å holde hendene hans da) Men i dag så helt tilfeldigvis tok han tak i kluten jeg hadde i hånden. Jeg lot han ha den mens vi spiste, og jaggu! så vasket han seg selv hele tiden når ville spise på den. Ikke tok han etter skjeen heller.
Bare et lite tips som minsket sølet =) 

Takk for tips! Sønnen min grabber etter maten selv :p
Vil bare fortelle at jeg så på TV2 hjelper deg, og der viste de at hipp sin glassmat lager flekker på klæra som ikke går vekk i vask!

Back
Topp