Grøt / middag???

Linka

Gift med forumet
Jeg er kanskje litt tidlig ute, men lurer på om noen andre har begynt med grøt enda?? Vi gir grøt og han syntes det er ganske ok, men litt skeptisk iblandt. Ser at mange i desemberklubben har prøvd litt purè i tillegg så jeg lurer på om jeg skulle prøve litt. Alexander er jo snart 4 mnder. Tenkte jeg skulle vente til han ble 4 mnder da.

Hva er planen deres da???
Klem

Jeg har ikke gitt Jonas noe, og kommer heller ikke til å gjøre det på lenge.
kommer nok til å la han få smake litt etterhvert, men noe måltid trenger
han ikke på en god stund tenker jeg! [:D]

Har begynt i helga med et par teskjeer tynn grøt i håp om at hun skal sove lengre.... Har ikke skjedd enda da... Hun sover fra 22-02 og deretter skal hun ha mat ca hver halvannen time. Sliter mora ut. Lengter stort etter litt søvn

ORIGINAL: Chill24

Jeg har ikke gitt Jonas noe, og kommer heller ikke til å gjøre det på lenge.
kommer nok til å la han få smake litt etterhvert, men noe måltid trenger
han ikke på en god stund tenker jeg! [:D]

He,he...Den lille melkemomsen der greier seg nok en stund uten noe annet ja![;)]
Vi har ikke begynt med noe heller...Ikke så lenge tulla er fornøyd!

Fikk høre på 3mndkontrollen at om barna fullammes kan de vanligvis klare seg med bare mm helt til de er 6mnd - men om de får litt mm og litt mme - så kan man begynne med litt grøt når de er 4 mnd - så det kommer nok kansje  jeg til å vurdere om han ikke snart skyter litt fart på den vektøkninga si[8|][&:]

Nei her går det kun i pupp.
Får ikke begynne me grøt av far før hu tuller på natta.
Hun sover rundt me puppen så jeg ere enig (men  har veldig lyst å prøve grøt [;)][8D])

Her går det i mme og mm! julian er våken 1 gang per natt og får pupp, så synes det er bra! Vil helst vente lengst mulig med fast føde... så får se d litt an...[:D]

Back
Topp