Grøt eller melk..

Margrethe82

Gift med forumet
..først? Hva gjør dere? Har gitt grøten først jeg, men vet av noen som gir melken først og[8|]

her er det grøt først..men burde egentlig gjøre det motsatt tror jeg, 
 for ofte vil hun ikke ha melk etter grøten.

Eg ammer først så får hun litt grøt etterpå,holder på å venne hun til med grøt[;)] dette for å holde melkeproduksjonen oppe[:)]

Her får hun melk først og grøten etterpå....Gir jeg grøt først vil hu ikke ha melk etterpå.

Her gis det melk først. Grøten kommer ikke fort nok, så han blir så sint. Jeg er nødt til å få han litt mindre sulten før jeg prøver med grøten. Også får han resten av melka tilslutt...

Men vi sliter med grøten vi da. Det blir bare klin! [>:]

Vi gir grøt først, er jo melk i grøten vi så da tenker jeg at det er greit.
Men det er noen ganger han ikke vil ha melka etter grøten ja.

Kanskje jeg skal prøve med litt melk først da, så grøt å litt melk til slutt! Han er nesten desperat når han ser flaska at det ikke blir noe nøye med grøten..[8D]

Hvis de blit mette av grøten, er ikke det greit nok da? Tror ikke de TRENGER melk. Grøten inneholder jo masse næringstoffer, akkurat som melka. Å hvis de bare får LITT for å slukke tørste, tror jeg det holder...?  [8|] Jeg mener å huske at de andre mine fikk en liten skvett melk eller vann etter grøten....

Jeg har også hørt de ikke trenger melken når de får grøt, at det blir bare som drikke til maten for oss voksne da. Hs sa også til meg at grøten var viktigere enn mme ihvertfall..

først grøt å så melk.. går kjempe fint[:)]

først grøt, så melk.

ammer først grøt etterpå.

jeg gir også grøt først så melk etterpå..

men ser at noen av dere sier at grøten er viktigst at de ikke trenger så mye melk!! da tenker jeg at de må jo væske??!!?? Eller ??

Hvordan gjør dere det for dem som gir middag da? får dem drikke til maten? hvor mye?

ORIGINAL: mammaen til Tobias

jeg gir også grøt først så melk etterpå..

men ser at noen av dere sier at grøten er viktigst at de ikke trenger så mye melk!! da tenker jeg at de må jo væske??!!?? Eller ??

Hvordan gjør dere det for dem som gir middag da? får dem drikke til maten? hvor mye?
eliana får vann til middag, noen slurker, vet ikke hvor mye det er .[8D]

Først ene puppen, så grøt, så den andre puppen!

Virker som hun blir tørst av grøten, så da er melken en god tørsteslukker[:)]

Back
Topp