Hvilken anbefaler dere? ettersom natalia kun skal ha 1 ts grøt første uken og øke med 2 osv venter jeg med hjemmelaget
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er sånn Så kjøper jeg ogGrøt er noe jeg ikke vil lage selv, for jeg får ikke lagt til vitaminer etc som er i grøten. Så vi fortsetter med å kjøpe grøt her
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg synes i hvert fall det er tryggest med å kjøpe grøten, ettersom den muligens inneholder ekstra ift hva jeg kan putte i den. Men samtidig er det jo mange som gjøe det med hellHvis det er sånn Så kjøper jeg og
Sniker fra august. Helt rontig at kjøpegrøt inneholder tilsatte vitaminer! Spesiellt jern er virkig i kjøpegrøten. Jeg et smertelig klar over det for jeg har en liten jente som ikke spiser noe som ikke er hjemmelaget foruten ellas smoothiene. Hvis man skal lage babygrøt selv er det en hel del man må lese seg opp på/ forberede seg på.bla skal en del av melsortene ligge en 1 time i bløt før de koker for å gjøre jerneter tilgjengelig er veldig få helsesøstre som er begeistret for hjemmelaget grøt. Alt annet derimot en gull verdt å lage selvJeg synes i hvert fall det er tryggest med å kjøpe grøten, ettersom den muligens inneholder ekstra ift hva jeg kan putte i den. Men samtidig er det jo mange som gjøe det med hell
Kan sikkert google og lese seg opp på det og få det riktig, men jeg føler at kjøpt grøt gir henne det hun trenger, uten altfor mye jobb for meg, jeg lager jo allerede middagen hennes hehe..
Prater litt med helsesøster i mai om dette til og begynne med er det kun 1 ts og da overlever jeg på ferdig grøt
Spennende å se reaksjonen hennesJa du kan jo bare lage grøt ut av 1ss vann og pulver
Spennende å se reaksjonen hennes
Akkurat, visste det var noe sånt ja. Takk for infoSniker fra august. Helt rontig at kjøpegrøt inneholder tilsatte vitaminer! Spesiellt jern er virkig i kjøpegrøten. Jeg et smertelig klar over det for jeg har en liten jente som ikke spiser noe som ikke er hjemmelaget foruten ellas smoothiene. Hvis man skal lage babygrøt selv er det en hel del man må lese seg opp på/ forberede seg på.bla skal en del av melsortene ligge en 1 time i bløt før de koker for å gjøre jerneter tilgjengelig er veldig få helsesøstre som er begeistret for hjemmelaget grøt. Alt annet derimot en gull verdt å lage selv
Sent from my iPhone using BV Forum
Er denne grøten grei å starte med?