Grønt slim fra skjeden

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Hei!
Jeg er 26+6 nå, og de siste ukene har jeg oppdaget noe rart når jeg har tørket meg på do. På papiret er det noen grønne slimklumper. Det er ikke fra utfloden, for merker at det kommer innenifra når jeg tørker meg. Det lukter ingenting og har en signalgrønn farge, ser ut som korte strenger på en måte. Kan det være deler av slimproppen eller noe? Det kommer ikke hver dag, men har hendt noen ganger nå de siste ukene. Var på kontroll senest på mandag og urinen er helt fin, utenom bittelitt spor av proteiner som jeg ikke skulle beskymre meg over. (Spurte jordmor, men hun missforsto og trodde det var utfloden jeg snakket om, noe det ikke er :p)
Håper dere kan forklare meg hva dette er :):)
 
Hei på deg :)

Og beklager sent svar, men begge vi jordmødre har vært på ferie.....
Det du beskriver høres ut som utflod. Utflod kommer jo inne fra skjeden og noen ganger kommer det ut i trusen, andre ganger kommer det på papiret når man tørker seg.

Hvis ikke det er andre symptomer som lukt, kløe, svie eller rødme i slimhinnene kan du ta det helt med ro. Det er så mye som skjer i kvinnekroppen under svangerskapet, også i underlivet.
Hvis det skulle øke veldig på eller tilkomme andre symptomer ville jeg kontaktet legen. Det er enkelt å ta en sjekk og se om det er noe som evt bør behandles.

Masse lykke til videre da :)
Jordmor Ragna.
 
Ok, takk for svar :) det skjer 1-2 ganger i uken, og ingen kløe, lukt eller rødhet der nede så da er det vel greit :)
 
Back
Topp