Grønt hår etter vanlig dysj!

blinkyblinky

Andre møte med forumet
Dysjet på fredag morgen før jeg skulle reise til utlandet, og det blonde håret mitt fikk grønskjær. Dagen etter dysjer jeg på hotellet i utlandet, og håret blir enda mer neon grønt med tydelige grønne striper..
Er selv utdannet frisør og har aldri hørt om noen som har fått grønt hår av vanlig dysj tideligere (mange som får grønt hår av å bade i basseng derimot, det har jeg ikke, kun dysjet)

Er 9+4 i dag, og lurer på om det kan være hormonelle forandringer som gjør at jeg får grønt hår? Noen som har hørt om lignende tideligere? Har prøvd å google men finner ingenting ang. dette fra før.. Er rimelig forvirret og gruer meg til dysjen i morgen, håper ikke håret blir enda verre en det er nå! :(

Klor i vannet eller kobberrør kan Gjør det. Er håret bleket?

Ble først grønt etter dysj hjemme, deretter bare grønnere og grønnere etter to dysjer på hotell :S stripet håret sist i mai, det er det som er striptet som blir grønt, ikke etterveksten.

Ble først grønt etter dysj hjemme, deretter bare grønnere og grønnere etter to dysjer på hotell :S stripet håret sist i mai, det er det som er striptet som blir grønt, ikke etterveksten.
Det er det som er bleket som blir grønt. Vi hadde et tilfelle på salongen hos meg hvor en kunde hadde flyttet i nytt hus og huset hadde eldre kobberrøre så håret ble grønnere og grønnere.. :/
Har du vært I klor basseng eller noe slikt den siste uken?

Det er det som er bleket som blir grønt. Vi hadde et tilfelle på salongen hos meg hvor en kunde hadde flyttet i nytt hus og huset hadde eldre kobberrøre så håret ble grønnere og grønnere.. :/
Ei på jobben har også opplevd det. Etter at de flyttet inn i nytt hus har håret begynt å bli kobberfarget, ikke grønt. Skikkelig sånn typ rusten farge.. hun har bleket hele håret ja...

Har dysja hjemme i flere år uten og ha opplevd dette før, og har blitt verre etter å ha dysjet i storbritania nå. Har ikke badet i basseng i det siste nei. :/
Veldi snodig greie, derfor jeg måtte høre her inne om det kunne være fordi jeg er gravid, men det virker ikke som det er grunnen heller. Hmmm.

det er nok mye høyere konsentrat av klor i vann i utlandet enn i norge.. dersom du har bleket håret er det mye mer mottagelig for påvirkning fra klor, og deretter grønt hår.. desverre :s det er fint lite du får gjort med det annet enn å vaske det så godt som mulig hjemme med mindre du vil sitte noen timer i frisørstolen igjen :(

Back
Topp