Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: naftaline
Er det ved grønt hår man skal bruke lilla shampo? Eller tar jeg helt feil? Hvis det hjelper finnes det jo lilla shampo i butikkene, men frisørene har også sånn lett lillafarge som man har i. Håret blir jo ikke lilla, men det fjerner andre pigmenter så det holdes blondt. Tror jeg.. Spør en frisør om det så får du vel ordentlig svar. [:)]
ORIGINAL: Flyvende Tekanne
Er det ved grønt hår man skal bruke lilla shampo? Eller tar jeg helt feil? Hvis det hjelper finnes det jo lilla shampo i butikkene, men frisørene har også sånn lett lillafarge som man har i. Håret blir jo ikke lilla, men det fjerner andre pigmenter så det holdes blondt. Tror jeg.. Spør en frisør om det så får du vel ordentlig svar. [:)]
Sølvshampoen er når ein gulskjær/orangeskjær i det bleika håret.
Lilla er kontrastfargen til gul, og dei få fargestoffene som er i ein slik shampoo vil "nøytralisere" gulbalansen sik at det vert blondt.
Einaste er viss ein brukar han over lengre tid so er det stor fare for å få grått/kvitt/sølvhår...
Se der ja, noen med litt mer peiling enn meg. [:D]