Grønnsaksbjørner

BambinoLukas

Gift med forumet
Noen som har prøvd disse nye bjørnene?
Lukas er ikke så flink til å spise grønnsaker så tenkte vi kanskje skulle prøve dem...

Skal visst smake eple [8|]

Nei, har ikke prøvd dem - men vitaminbjørnene har vi prøvd og de ble en hit [:D]

Her spiser ungene veldig bra med grønnsaker og salat, så inntil videre lar vi det være.
Håper de er bra!!! Foe det kommer vel en dag hvor de nekter å spise grønnsaker.

ORIGINAL: Monkaponka

Her spiser ungene veldig bra med grønnsaker og salat, så inntil videre lar vi det være.

Så bra at de spiser grønnsaker og salat! Lukas spiser mest frukt og vil nesten ikke ha grønnsaker.
Men jeg kjøpte jo disse bjørnene i går og de falt virkelig i smak hos Lukas. Han ble litt sur og sint fordi han bare fikk en og det første han spurte om i dag tidlig var "grønn bjørn". [:D]

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: Monkaponka

Så bra at de spiser grønnsaker og salat! Lukas spiser mest frukt og vil nesten ikke ha grønnsaker.
Men jeg kjøpte jo disse bjørnene i går og de falt virkelig i smak hos Lukas. Han ble litt sur og sint fordi han bare fikk en og det første han spurte om i dag tidlig var "grønn bjørn". [:D]

Så bra at han likte dem!! Supert at de har laget noe slikt, det var i grunn på tide.
Om ikke det er like bra som å spise selve grønnsaken så må det i alle fall være mye bedre enn ikke noe.
Ja, forløpig så liker dem grønnsaker, men jeg forventer ikke at de altid vil gjøre det.

ORIGINAL: Luga

Hva er det for bjørner?
De tror jeg ikke vi har i Sverige[8D]

Det er vitaminer som er formet som små grønne bjørner. Det er vitaminer og antioksidanter fra 7 grønnsaker i dem. [:D] Også smaker de eple [&:]

Hva er det for bjørner?

Det er vitaminer som er formet som små grønne bjørner. Det er vitaminer og antioksidanter fra 7 grønnsaker i dem. [:D] Også smaker de eple [&:]

Selges det i matbutikker eller?

Det tror jeg mamma må kjøpe med til oss i påsken.
Gabriel er ikke spessielt bra å spise grønnsaker desverre [&:]

Hva er det for bjørner?

Selges det i matbutikker eller?

Det tror jeg mamma må kjøpe med til oss i påsken.
Gabriel er ikke spessielt bra å spise grønnsaker desverre [&:]

Ja, du får kjøpt dem i matbutikker. Det finnes vitaminbjørner også med vitaminer og mineraler. [:)]

Nei har ikke prøvd dem.
Thea er som Luksa, IKKE noe særlig interessert i grønnsaker. Frukt er snadder da.
Kanskje jeg skulle tatt med en boks neste gang vi er på butikken, bare for å prøve. Hun spiser noen andre vitamintabletter, men dette blir kanskje noe annet??

Back
Topp