Grønnsåpebad

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Hvordan var det igjen? Kunne man bruke vanlig grønnsåpe kjøpt i butikken? Og hvor lenge skal man sitte? Skal man skylle etterpå??

Har jo gjort dette for ikke så altfor lenge siden, men husker jo ikke...........

ORIGINAL: nate85

Jeg bruker vanlig krystall grønnsåpe når jeg skal ta fotbad.
Jeg vet av erfaring fra arbeid, at det er sånn type annethvert år at man skal bruke grønnsåpe og annethvert år man skal bruke lactasyd til fotbad (i følge "ekspertene").
Jeg sitter en stund, vet ikke hvor lenge, kanskje til vannet blir kaldere eller noe, også skyller jeg av med litt rent vann etterpå[:)]

kos deg snuppa[:D]

Skal godt gjøres å kose meg, med tanke på at det er mitt operasjonssår som skal pleies... [:D] Men skal prøve... hehe...

Etter fødselen brukte jeg medisinsk grønnsåpe og satt vel oppi i noen min og så skylte jeg med dusjen.

Barnengen flytende såpe, heter den!

ORIGINAL: Kaffikåno

Etter fødselen brukte jeg medisinsk grønnsåpe og satt vel oppi i noen min og så skylte jeg med dusjen.

Barnengen flytende såpe, heter den!

Jepp, den jeg også hadde, men hadde så lite igjen, så det holder ikke til mandag til jeg kommer meg på apoteket. Skal nemlig sitte i grønnsåpebad to ganger daglig.

Back
Topp