grønnefjær

WhiteRose

Glad i forumet
er såå nysgjerrig på hvem du er:P for det var du som var gravid sant:P hat tenkt på det mange ganger:P

Dette har jeg ikke hørt om. [:)]  Men hvaaa er poenget med å lage ny bruker da? [8D] Hvorfor ikke bare vente til dere vil dele det med ordentlig nick? 

ORIGINAL: Drea89

Dette har jeg ikke hørt om. [:)]  Men hvaaa er poenget med å lage ny bruker da? [8D] Hvorfor ikke bare vente til dere vil dele det med ordentlig nick? 

Kanskje dei holder på å sprekke, og bare måååååå fortelle det til noken[;)] Selv om det er gjennom eit hemmelig nick[:)]

fordi man kan da være usikker og redd fordi om man er gravid for andre gang? det er i allefall jeg.. så spørmål og sånt går til junijentene..

skjønner det godt jeg.. flere som vil starte på "det nye" forumet med en gang, å skriver de der med det vanlige nicket, så avslører man nokk det uansett..

å sånn som ****** gjorde i går, så skjønner jeg hu godt, at hvis hu mister igjen å slippe og forklare alle rundt seg det senere..

ORIGINAL: *Lill

skjønner det godt jeg.. flere som vil starte på "det nye" forumet med en gang, å skriver de der med det vanlige nicket, så avslører man nokk det uansett..

å sånn som ****** gjorde i går, så skjønner jeg hu godt, at hvis hu mister igjen å slippe og forklare alle rundt seg det senere..

Jeg visste ikke hvem hun i går var helt til du nå avslørte det!

ORIGINAL: lillehilde

ja vente spent på avsløring her no!!!

me 2 [:D]

Back
Topp