Grønne fingre

Drømmefangeren

Glad i forumet
Er det noen som har veldig grønne fingre når det kommer til å plante blomster osv? Har sådd masse frø og tar gjerne imot gro-tips inne på bloggen min! ;) (ja er der jeg vil ha kommentarene)

I wish! (så derfor kommer kommentarene her, for jeg har ingen tips. Lykkes bra med basilikum inne, men ellers går de fleste forsøk adundas)

Løper inn på bloggen for å se om det er noen tips jeg kan bruke!

Vanne ! [:D]

Hehe.. dokker e søte! =) Har no sådd frøan, så da gjenstår det å se om æ får det til.. I kveld blir det blomsterfrø.. Æ e så utolmodig å vil se spire no allerede .. hehe

Tok det som en personlig fornærmelse da jeg prøvde og ingenting skjedde, blir lenge til neste gang [:D] 

ORIGINAL: RenathePro

Tok det som en personlig fornærmelse da jeg prøvde og ingenting skjedde, blir lenge til neste gang [:D] 

hehe.. sist du prøvde å plante frø eller? ;)

Haha.. Min statur på facebook er: sku ønske ho hadde grønne fingra.. [:D]
Nei her er det ikke mye grønt i fingrene.. Og stor hage å få orden på.. [&o] Så aner ikke hva jeg skal gjøre.. MEN får få svigermor til å hjelpe meg litt i sommer.. [:D]

hehe.. Hadde vært kjekt å hatt grønne hagefingre.. Syns egentlig det er kjedelig å fikse i hagen her, for reinan kommer bare å et opp alt.. men det e jo fint, så derfor prøve æ den billige varianten i år.. plante sjøl=)

Back
Topp