Grønne buser

Mari87

Elsker forumet
Nicolai har hatt grønne busemenn i noen uker nå,er kanskje en om dagen.Har ikke tenkt noe på det egentlig siden han er jo ikke snørrete liksom,men så fikk jeg høre at det kan ære tegn på en virus infeksjon?[&:] Da fikk jeg kjempe dårlig samvittighet for at jeg kke hadde sjekket opp dette! Stemmer det? han er jo ikke syk,han kan hoste litt innimellom,og kan virke litt snørrete noen netter,men er ikke sånn hver natt,egentlig veldig sjeldent. Kan de ha grønn snørr uten at det skalvære noe spesielt?

her er det også noen grønne buse men i løpet av dagen, men han er frisk som en fisk ellers.
det om at det kan være virus infeksjon er vel mest om de er dårlig form ellers, feks feber, hoster masse og virker syke.. [:)]
nå kan vel også pollen virke inn litt på de små også?[:)]

Nora har hatt grønne buser siden fødsel

Edit: Retta opp noen skrivefeiler her jeg, satt i time og læreren min kom å titta over skjermen akkurat i det jeg skrev [:D]

Tror ikke du trenger å bekymre deg [;)]
Jeg har også hørt det du skriver, men da er det forkjølelse med skikkelig rennende snørr som går fra blankt til gult eller grønt...

mmmmm! Buuuser 

ORIGINAL: Annelise og Dennis

mmmmm! Buuuser 

hoho,sikkelig diigge busemenn!

ORIGINAL: oiskipoiski

Nora har hatt grønne buser siden fødsel

Edit: Retta opp noen skrivefeiler her jeg, satt i time og læreren min kom å titta over skjermen akkurat i det jeg skrev [:D]

Alexsander også =)

Back
Topp