Grønn

Chrisfebruarbaby

Elsker forumet
Noen som kan hjelpe meg?[:)] Ser at mange av dere har så fine signaturer som sier hvor langt dere er på vei bl.a......hvordan i all verden får jeg en sånn?[:D] Er helt grønn på det her...[:'(][:D]

Er veldig ny på forum "opplegget".....men hvordan fungerer sladrevenn? Er det at man sender hverandre personlige mld på forumet?

Hilsen nybegynner chris[8|]

det heter ticker, kan blant annet finne her : http://lilypie.com/
eller søk på ticker på nettet så finner du flere sider [:D]

Sladrevenn er en som får melde i fra om noe skjer i løpet av svangerskapet, f.eks når du har tatt ul, eller når fødsel starter, om noe skjer som du vil melde i fra, men ikke har sjans til selv [:)]

du lager en slik ticker, så legger man inn en kode under "min profil" i "signatur" feltet [;)]

Tusen takk [:D] Har funnet meg en ticker, så får vi se om den dukker opp [;)]

haha...fin kode a gitt...jaja....kanskje ikke tickeren fungerer her...?

prøver igjen.....

neivel....dumme ticker.....eller dumme meg? [:D]

valgte du riktig kode da ??? Du må velge den som er for forum
og du, for å få rett antall uker, må du ta 2 dager før din termin, fordi usa bruker 40 uker, istede for 40 +2

bruk koden som ligger under Forum Signatures : og den som det står UBBCODE på [:D]

aner ikke jeg....hehe...har nemlig funnet en på babystrology som jeg gjerne vil ha....men men....tror ikke de har noen for forum.så får titte litt ellers på nett + den siden du foreslo:)

hm, nei fikk ikke til på den siden jeg heller, rart, står det skal kunne gå i signatur men....øsj

Den var fin ikke sant?[:)] Jaja...når jeg er kommet meg over 12 uker så kan jeg få den på facebook hehe....

Nå har jeg funnet en annen så lenge, men den har regnet ut at jeg er 2 dager mindre enn jeg er da...hmf....men samma det si [:D]

Prøver igjen....

Jippi, klarte det

Tusen takk Fru Stina

dette er fordi at et nosk svangerskap er 2 dager lengre enn utenlandske... for å fikse det så flytter du terminen 2 dager sånn at du feks har termin 20. januar så sier du til ticker nettsiden at du har termin 18. januar... :)

skjønner[:)]

Hehe...prøver meg stadig med ny ticker, men ikke alle som funker...

Ja, nå er den i boks[:D]

Back
Topp