grønn slimete avføring

lilleprinsen

Flørter med forumet
sønnen min er seks uker og har de siste to døgn hatt grønn slimeteavføring. Vet at en kan regne med forskjellig farge på avføringen, men gjør det noe at den i slimete i tillegg? Det virker som han strever mer, presser så han blir rø i toppen, og gråter. Men sover og spiser bra og virker ellers fornøyd. Er det noen som har erfaring med dette?

gir du mme eller morsmelk? Min slet med det samme, og jeg ga mme til gutten min. bruker en halv teskje malt nedi hver flaske, og etter en stund har det bedret seg :-) Ikke gråter han når han skal få ut avføring lenger og virker som om magen fungerer fint :-) 

Sille skrev:
gir du mme eller morsmelk? Min slet med det samme, og jeg ga mme til gutten min. bruker en halv teskje malt nedi hver flaske, og etter en stund har det bedret seg :-) Ikke gråter han når han skal få ut avføring lenger og virker som om magen fungerer fint :-) 

Jeg gir bare morsmelk. Hmm.. Håper det bedrer seg snart. Blir bekymret...

Har du mye melk? Det kan være at babyen ikke får nok av dn fettrike melken. Den melken som kom kommer på slutten av måltidet.

Miriamsmams skrev:
Har du mye melk? Det kan være at babyen ikke får nok av dn fettrike melken. Den melken som kom kommer på slutten av måltidet.

Har egentlig slitt med for lite melk, så tror ikke det. Virker som han får tømt brystene :-) har pumpet for å sjekke, kom nesten ingen ting.

Det var det eneste jeg kunne komme på, nei da vet jeg ikke. Men dattera mi har jo grønnaktig avføring innimellom her også, men bare innimellom

Back
Topp