• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

grønn bæsj

*MaRgArItA*

Forumet er livet
noen som har noen erfaring med grønn bæsj, snuppa har hatt det de siste 3 dagene nå![8|]

ORIGINAL: Gina84

Sniker litt her jeg[:D]
Celine hadde grønnbæsj i starten ho også kan ha det nå også ho men nå har ho jo begynt med mat da.
Det sier at bæsjen har mange forskjellige farger,men er ikke så farlig.
Ammer du el gir du mme?

hun får mest mme nå, har ikke nok melk, vi har gått over til den Nan de har på apoteket pga at hun hadde en del luft, etter vi begynte med den hun har fått grønn bæsj!!

ella har også hatt grønn bæsj..hun har også hatt gul bæsj er veldig opp og ned...vi gir bare nan1

Amelia får både mme og mm (mer mm og mindre mme etterhvert som produksjonen går opp..) og her er bæsjen for det meste sennepsfarget... Har hatt grønn en gang...
Tror nok det er helt normalt og helt ufarlig![;)]

helsesøstra sa at bæsjen til mi tøtta va kjempefin- lit sennepsbrun farge. Det va tegn på at de får i seg nok av den fete melken, altså nok melk..  mamma sa at når bæsjen er grønnlig er det tegn på for lite mat, men trur ikke det er riktig sånn.. kanskje bare at de ikke får nok av den fete melken (??)
pia mi har i en periode  fått mme og fikk da grønn bæsj- kanskje fordi mme ikke inneholder det fettet som er i den fete melken.. (??) Hun får nå kun mm og bæsjen er nå sennepsbrun igjen.. Trur å fargen på bæsjen har med hvordan tarmen fordøyer melken. i økeperioder fordøyes melken ufullstendig så da kan bæsjen sikkert å bli grønn..(??)

Er ikke 100% sikker på det æ har skrevet, men utifra det lille helsesøstra har fortalt meg, er det slik mitt lille professorhode har fundert ut at det er..[8|]

Hørt at grønn bæsj er tegn på for lite mat jeg..

Prata med svigerinna mi, hun er helsesøster, og det er et tegn på vondt i magen sier hun! Og det ser jeg hun har også, spesielt rundt bæsjetid, men ser litt ut som det skal gi seg nå...

Back
Topp