Grønn bæsj

Giraffe

Forumet er livet
Hei!

Min lille babygutt har grønn bæsj, som oftest mørkegrønn men også noenganger lysegrønn. den er som oftest kornete men av og til litt slimete. Han er 2 mnd til onsdag. virker ikke som han har vondt i magen. litt misfornøyd om kveldene av og til men det er jo normalt. bæsjer flere ganger i løpet av døgnet.
er dette normalt eller er det noe jeg må gjøre? trodde bæsjen skulle være gul jeg :(

På forhånd tusentakk for svar :)

Hei!

Min lille babygutt har grønn bæsj, som oftest mørkegrønn men også noenganger lysegrønn. den er som oftest kornete men av og til litt slimete. Han er 2 mnd til onsdag. virker ikke som han har vondt i magen. litt misfornøyd om kveldene av og til men det er jo normalt. bæsjer flere ganger i løpet av døgnet.
er dette normalt eller er det noe jeg må gjøre? trodde bæsjen skulle være gul jeg :(

På forhånd tusentakk for svar :)
Hei!
Det er helt normalt at babyer får grønn bæsj innimellom. Det kan skyldes litt irritasjon i magen, uten at det er farlig eller at det skaper problemer for barnet. Det pleier å gå over etter en stund, og kan også komme tilbake igjen. Dersom gutten din ellers trives og vokser godt, så er ikke dette noe du trenger å bekymre deg for. Beste hilsen Elin

Back
Topp