grønn avf...

Lille92

Forelsket i forumet
Normalt?
hun får grøt på kveldene, for hvis ikke våkner hun hver time om natten. ellers på dagen får hun melk og noen ganger most gulrot.

Et annet spørsmål. Jeg fikk influensa og mistet nesten all melken. Heldigvis hadde jeg fryst ned mye melk som hun fikk på flasken. Nå har melken stort sett kommet tilbake, men hun vil ikke ha bryst lenger. Hun krangler og blir illsint med en gang jeg prøver å legge henne til brystet. Noen som har tips på hvordan hun tar brystet igjen?

Grønn avføring er helt normalt. Min har også hatt det til tider.
Kanskje vesla di har funnet ut etter mye flaskemating når du var Syk at melken kommer lettere.? Jeg vet ikke når jeg ikke har erfaring med det.
Masse lykke til hvertfall ;)
Syns du foresten at det hjelper å gi grøt om kvelden slik at hun sover lenger ?

Normalt?
hun får grøt på kveldene, for hvis ikke våkner hun hver time om natten. ellers på dagen får hun melk og noen ganger most gulrot.

Et annet spørsmål. Jeg fikk influensa og mistet nesten all melken. Heldigvis hadde jeg fryst ned mye melk som hun fikk på flasken. Nå har melken stort sett kommet tilbake, men hun vil ikke ha bryst lenger. Hun krangler og blir illsint med en gang jeg prøver å legge henne til brystet. Noen som har tips på hvordan hun tar brystet igjen?
Hei. Sjekk ut ammehjelpsgruppen på Facebook :)! Der er det mye kompetanse og råd og få.

Selv om jeg nesten aldri har gitt flaske, så har han her også vært illsint flere ganger når jeg har prøvd å amme han i det siste. Som regel kun midt på dagen. Jeg har ofte bare skippet det måltidet og prøvd igjen neste gang han gir beskjed om at han er sulten. Noen få ganger har jeg pumpet ut litt melk og gidd littegrann fra flaske (10-20 ml) og da tar han brystet rett etterpå.
Jeg regner med det er bare den 3. mnds krisen de snakker om.
Et annet tips er at hvis du kun gir flaske innimellom, men ammer til vanlig, så skal du ikke bytte tuter til 3/6 mnds tuter. Da skal de bare ha de som er beregnet til de aller minste, for at det ikke skal være lettere å ta flaske enn bryst. Kan spare deg for litt trøbbel. :)

Back
Topp