Grønn avføring!!!?

høres ut som ufordøyd galle.
Ring legen og be om en sjekk. Ta med en avføringsprøve i et rent kokt glass(med lokk) eller uringlass(hvis du har mulighet for å pirke i avføringen,sånn at du får en klump nedi glasset.)

Har du spsit spinat eller mye av noe andre grønnsaker som er grønn?

Går du på antibiotika? Har du spist spinat eller andre grønne grønnsaker? Er du syk ellers? Magesmerter? Grønn avføring er ofte et tegn på irritasjon i tykktarmen..

Går du på antibiotika? Har du spist spinat eller andre grønne grønnsaker? Er du syk ellers? Magesmerter? Grønn avføring er ofte et tegn på irritasjon i tykktarmen..
Ikke magesmerter, ingen antibiotika.... Men bakverk grønn konsitorfarge har jeg spist! Er sikkert derfor :)

Ring legen og be om en sjekk. Ta med en avføringsprøve i et rent kokt glass(med lokk) eller uringlass(hvis du har mulighet for å pirke i avføringen,sånn at du får en klump nedi glasset.)

Galle skilles ut i urin, ikke i avføring.. Har man problemer med galleblæren vil avringen bli hvit/grå og urinen mørke brun..

Ikke magesmerter, ingen antibiotika.... Men bakverk grønn konsitorfarge har jeg spist! Er sikkert derfor :)

Da er det muligens derfor ja! I de første tilfeller er det iallefall tegn på irritert tykktarm, og det retter seg ofte selv. Du kan drikke cultura-produkter et par dager, se om det bedrer seg.. Det vil påvirke bakteriefloraen :) Hvis du får feber, magesmerter eller noe ringer du lege :) Sålenge du er frisk ellers hadde jeg gitt det et par dager å sett..

Få heller et prøveglass til avføring på legekontoret. Ekke gøy å plukke i andre sin dritt:p

Nei...... MEN spist noe med mye grønn konditorfarge, kom jeg på nå...... Kan det kanskje ha sammenheng :p
Høres ut som du har løsningen der ja! Husker jeg fikk litt hetta etter å ha laget en kake med litt vel mye lilla farge i, haha!

Back
Topp