Fargeklatten89
Elsker forumet
Noen som har vært borti det før?! På voksne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei...... MEN spist noe med mye grønn konditorfarge, kom jeg på nå...... Kan det kanskje ha sammenhengHar du spsit spinat eller mye av noe andre grønnsaker som er grønn?
Ikke magesmerter, ingen antibiotika.... Men bakverk grønn konsitorfarge har jeg spist! Er sikkert derforGår du på antibiotika? Har du spist spinat eller andre grønne grønnsaker? Er du syk ellers? Magesmerter? Grønn avføring er ofte et tegn på irritasjon i tykktarmen..
høres ut som ufordøyd galle.
Ring legen og be om en sjekk. Ta med en avføringsprøve i et rent kokt glass(med lokk) eller uringlass(hvis du har mulighet for å pirke i avføringen,sånn at du får en klump nedi glasset.)
Ikke magesmerter, ingen antibiotika.... Men bakverk grønn konsitorfarge har jeg spist! Er sikkert derfor![]()
Få heller et prøveglass til avføring på legekontoret. Ekke gøy å plukke i andre sin dritthøres ut som ufordøyd galle.
Ring legen og be om en sjekk. Ta med en avføringsprøve i et rent kokt glass(med lokk) eller uringlass(hvis du har mulighet for å pirke i avføringen,sånn at du får en klump nedi glasset.)
Høres ut som du har løsningen der ja! Husker jeg fikk litt hetta etter å ha laget en kake med litt vel mye lilla farge i, haha!Nei...... MEN spist noe med mye grønn konditorfarge, kom jeg på nå...... Kan det kanskje ha sammenheng![]()
Hahah er nok det som er årsaken jaNei...... MEN spist noe med mye grønn konditorfarge, kom jeg på nå...... Kan det kanskje ha sammenheng![]()