Grønn avføring !?

mortil3stk

Forelsket i forumet
Vesla har hatt litt grønn avf blandet med sennepsfarget og oftere i det siste. Hva kan det komme av? Jeg fullammer nå, har kun gitt litt smaksprøver med grøt.. Tør ikke teste ut så mye nå når hun plages slik..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Last edited:
Plages? Hu her hadde det men reagerte ikke på det. Nå er det normalt igjen. Her virket det som det ble sånn fordi magen hennes ikke var vant til grøt. Men som sagt ingen plager og er normal nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn var det her og ved forje bæsjebleie. Han har fått grøtsmaksprøver i en ukes tid nå. Men han plages ikke av det tror jeg, iallfall ikke idet det kom ut, da lå han på stellebordet å glisa:-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er vanlig at avføringen blir grønn og spesielt ved smaksprøver av grøt :) Så lenge hun ikke har vondt i magen er det ikke noe og uroe seg for :)

♡Prinsesse 14 juli♡

Takk for svar :) Går fint med vetla selv om hun har litt oftere bleier og litt grønt...ikke noe skrik og virker ikke som hun har vondt eller noe..så når jeg skrev at hun var plaget..så var det litt feil formulert.
Da bare fortsetter jeg med smaksprøver...hun er glad i grøt.. smiler når skåla kommer :)

Back
Topp