Gutten vår på 5 uker begynte tidlig i forrige uke (da 4 uker) å ha grønt i avføringen sin. Det har variert hvor mye, noen ganger mest gult med grønt i, andre ganger mest grønt. Natt til i går og noen ganger siden har det også vært litt slim og blod i bleien. Han er også urolig, hyler og jobber veldig når han må bæsje. Ellers er han glad og fornøyd, og legger på seg. Han har utslett som vi tror er hormonutslett eller varmeutslett.
Jeg har tenkt at det har noe med hva jeg spiser å gjøre, så den siste uken har jeg prøvd å unngå sterke ting og det det er typisk at de reagerer på. Tidligere har jeg spist alt, men begrenset bl.a. jordbær. I går og i dag har jeg kun spist knekkebrød med smør eller havregrynsgrøt for å se om magen hans roer seg. Det har den ikke gjort, alt er som tidligere i uken.
Jeg har spurt helsestasjonen om både utslettet og magen, men ingen gode råd. Skulle tenke over hva jeg spiste.. Det har jeg jo gjort.
Er det noen som har noen råd til meg her?
Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!
Jeg har tenkt at det har noe med hva jeg spiser å gjøre, så den siste uken har jeg prøvd å unngå sterke ting og det det er typisk at de reagerer på. Tidligere har jeg spist alt, men begrenset bl.a. jordbær. I går og i dag har jeg kun spist knekkebrød med smør eller havregrynsgrøt for å se om magen hans roer seg. Det har den ikke gjort, alt er som tidligere i uken.
Jeg har spurt helsestasjonen om både utslettet og magen, men ingen gode råd. Skulle tenke over hva jeg spiste.. Det har jeg jo gjort.
Er det noen som har noen råd til meg her?
Termin 6. juli, fikk en fantastisk sønn 3. juli!