grønn avføring

Ønsker<3

Elsker forumet
neon andre bebier som har det?
Sander får kun mme, og har nesten bare grønn avføring, den går over til å bli gul på "slutten" av hver avføring liksom..
han får nan h.a som kjøpes på apioteket som skal være litt mildere for magen, men han har fortsatt endel mageknip på kveldene.. noen som har tips?
bør jeg prøve enda en ny type mme? har prøvd vanlig nan og hipp.

vi har prøvd alt, men så bytta vi til collett og ungen har det MYE bedre[:D]

ORIGINAL: *HelloKitty*

neon andre bebier som har det?
Sander får kun mme, og har nesten bare grønn avføring, den går over til å bli gul på "slutten" av hver avføring liksom..
han får nan h.a som kjøpes på apioteket som skal være litt mildere for magen, men han har fortsatt endel mageknip på kveldene.. noen som har tips?
bør jeg prøve enda en ny type mme? har prøvd vanlig nan og hipp.

Det er normal farge for flaske barn, CL får også nan fra apoteket.. De fleste barna har lit mageknip innimellom, men fra uke 7 så skal de bli litt "tøffere". Collet osv er ikke mildere en ha1, så du får prøve å masere litt, du får også preparat fra helsekosten med riktige bakterier som du kan gi for å få bedre flora i magen.. Lykke til

Anna har for det meste grønn avføring, noen ganger gul. Jeg fullammer, så hun har aldri fått en eneste dråpe mme, og hun har aldri hatt noe som helst magesmerter. Ville ikke hengt meg opp i fargen, grønt kan være helt normalt.

Her er avføringen også slik som du beskriver, og vi gir også nan ha1.
Her har småen også hatt en del magevondt, men har blitt myyye bedre etter vi gikk til kiropraktor med han[:)]
Jeg fikk beskjed om at det ikke var noen fare om avføringen var grønn, så ville ikke bekymra meg over det.
Gjør han fra seg hver dag?
Her kan det gjerne gå både 1 og 2 dager mellom, og da merker jeg at han blir litt mer grinete og urolig.
Men håper på at det stabiliserer seg ganske kjapt.

Lillesnuppa vår hadde gul avføring mange ganger daglig i begynnelsen, men når hun var ca 4 uker begynte jeg med NAN på kveldene før leggetid så hun skulle få nok mat. Da ble det plutselig stopp på bæsjen, det gikk 7 dager (!!) så bæsjet hun mørkegrønt! (og det luktet bomber og granater i forhold til den gule) Men hun var upåvirket av det, hadde ingen plager. Sånn er det fortsatt, går flere dager mellom hver gang hun bæsjer, og det er mørkegrønt. Snakket med helsestasjonen og de sa det var helt normalt.

Back
Topp