plutt Elsker forumet VIP 9 Apr 2010 #1 Lille mann har hatt grønn avføring i snart 14 dager.. like lenge som jeg har gått på jern tabeletter for jern mangle. Han har ikke vondt. Tror dere det gjør noe.. Min avføring er svart som natten..
Lille mann har hatt grønn avføring i snart 14 dager.. like lenge som jeg har gått på jern tabeletter for jern mangle. Han har ikke vondt. Tror dere det gjør noe.. Min avføring er svart som natten..
M&M2014 Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3 9 Apr 2010 #2 Han får det frodi du går på jern, ikke farlig i det hele tatt. Mario er prematur, og får derfor jern. Han har grønn avføring rett som det er[:-]. Ikke noe å tenke på har jeg fått beskjed om[:)]
Han får det frodi du går på jern, ikke farlig i det hele tatt. Mario er prematur, og får derfor jern. Han har grønn avføring rett som det er[:-]. Ikke noe å tenke på har jeg fått beskjed om[:)]
krogenbaby Elsker forumet 9 Apr 2010 #3 Kenny får mme, og han har grønn avføring rett som det er :) men den er visst bare sånn noenganger hos de små :)
Kenny får mme, og han har grønn avføring rett som det er :) men den er visst bare sånn noenganger hos de små :)