Grått hus.. tips til farge

Oceania

Elsker forumet
Noen som har malt huset i grått og hvitt som har bilde og evnt navn på farge? Jeg har sett mange slike type hus, men er ikke alle som er like fine.. Vi skal male huset og jeg vil ha den perfekte fargen :)
20110928_HusfargeB_3988850a.jpg

Vår heter grå skifer tror jeg.. Mellomgrå farger liker den veldig godt :)

vi malte klassisk hvit på huset, og grå skifer langs vinduene og kantene. litt mørk grå er grå skifer , men vi likte det. (jotun sin maling)

Lurt å kjøre en tur for å se på hus. Så ringer du på å spør om fargen;)
Mange som gjør det:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1370170493.460132.jpg

Vet ikke om bildet kommer med.. Synes kanskje ikke så veldig godt den fargen men..
Vi har hvertfall fargen kontur på veggene.. Hadde lenge hvitt rundt vinduer osv,men naboen tok det samme og gubben ble lei.. Dermed tok vi en mørkere grå rundt vinduer og har fått veldig mange gode tilbakemeldinger på det at det ble mye finere enn hvitt.. Men det er såklart smak og behag :)

Vi maler huset i fargen Skumring:) den er veldig lys.. Fargen Morgendis er også lekker, og hakket mørkere..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Lurt å kjøre en tur for å se på hus. Så ringer du på å spør om fargen;)
Mange som gjør det:)

Yes, jeg har sett ett hus som har AKKURAT den fargen jeg vil ha.. Og jeg har ringt på, men de vil ikke åpne selv om de er hjemme :eek:

Vis vedlegget 17074

Vet ikke om bildet kommer med.. Synes kanskje ikke så veldig godt den fargen men..
Vi har hvertfall fargen kontur på veggene.. Hadde lenge hvitt rundt vinduer osv,men naboen tok det samme og gubben ble lei.. Dermed tok vi en mørkere grå rundt vinduer og har fått veldig mange gode tilbakemeldinger på det at det ble mye finere enn hvitt.. Men det er såklart smak og behag :)

Det så veldig fint ut :) Jeg tror den gråfargen er hakket mørkere enn det vi har sett for oss.

Yes, jeg har sett ett hus som har AKKURAT den fargen jeg vil ha.. Og jeg har ringt på, men de vil ikke åpne selv om de er hjemme :eek:
Det er dårlig gjort!:confused:

Det er dårlig gjort!:confused:

Ja! Jeg skulle bare åpna døra og ropt inn "HALLOO?? Jeg skal bare spørre om hvilken farge dere har på huset!!" (døra var ulåst og jeg hørte det var noen der inne)

Ja! Jeg skulle bare åpna døra og ropt inn "HALLOO?? Jeg skal bare spørre om hvilken farge dere har på huset!!" (døra var ulåst og jeg hørte det var noen der inne)
Prøv en gang til;) om de ikke åpner så heng en lapp igjen:)

Vårt hus er malt i gråfarge, aner ikke hva den heter, men vil tippe den er nærme morgendis nå, skal males i Antikkhvit til neste år ;)

Gutt født 09
Baby sept 13

Huset vårt er mørkegrått! Labrador heter den :) veldig fin og fått masse skryt for den :)

Back
Topp