gråting

Lykke!

Forumet er livet
Nå begynner jeg å bli sååå lei...alt har vært så bra igjennom hele svangerskapet når jeg gikk gravid med dattern min for 7 år siden gråt jeg hele tiden var helt over hormonell.... dette har  gått bra helt til nå....nei nå griner jeg for den minste ting... er det bare meg som er sånn[:D] ser en søt hund på tv eller noe som er kansje litt rørende så hyl griner jeg hehe jeg må jo flire av det men det er så slitsomt når jeg holder på sånn jeg gråter så sjeldent! åssen forklarer jeg dette til dattern min da...i går så sa hun er du lei deg mamma...nei da bare HORMONELL..... flere som sipper for ikke noe[;)]

Ja akkuratt sånn er det går med den klumpen i halsen hele tiden å den klompen på magen som alle kommenterer "nei nå er du blitt stor" akkuratt som at det hjelper på tårene[:@] 

Har det sånn jeg også.. begynnte ganske brått for noen dager siden.. føler meg som en hormonbombe som snart sprekker...[&:]

ORIGINAL: snappi

Har det sånn jeg også.. begynnte ganske brått for noen dager siden.. føler meg som en hormonbombe som snart sprekker...[&:]

signerer!!!

Back
Topp