Gråting

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Merker dere noe forskjell på gråtingen nå? Her har hun begynt å gråte når hun ikke får gjøre som hun vil, for eksempel krype til peisen eller spise på ting hun ikke skal.
Når jeg sier at det ikke er noe å gråte for, så slutter hun.
Det er akkurat som hun bruker gråten mer bevisst.
Hun gråter på en annen måte når hun er trøtt eller når hun slår seg.
 
Sniker fra mai:)
Har april baby( kom før tiden)

Men jeg har også lagt merke til dette.
Føler at hun har blitt smartere og mer utspekulert :) haha, om man kan kalle en liten baby det?!;) haha!
 
Ja de gjør det :) leste i en av disse mailene man får fra BV hver mnd med utviklingen deres at de nå begynner å bruke gråten mer bevisst for å få det som de vil
 
Ja, han her gråter ikke, men skriker som en gal om han ikke får det som han vil. Temperament kan man si. Er han lei seg eller blir redd så kommer furteleppa, tårene og stille gråt. Er han sulten eller trøtt så skriker han sånn desperat og fekter. Han er veldig høylytt, så naboen flytter vel snart. Hehe
 
Ja, merker forskjell på gråten hennes. Og hun har skjønt at hvis hun gråter litt ekstra når brødrene er rundt så løfter de henne opp.

Her om dagen var jeg på kjøkkenet og ordnet noe mens alle barn var i stua. Hun gråt og ble mere og mer hissig (bare fordi hun ville opp). Mellomste løfter henne opp og bærer henne inn til meg med beskjed: Nå må du ta deg av vesla! Hun griner jo!
 
Back
Topp