Gråting.

Mary79

Glad i forumet
Mailykke <3
Jeg gråter så og si aldri, men nå har jeg gått med gråten i halsen i uksevis, men klart å holde den tilbake. Det er jo disse hormonene da, og jeg vet at det er en del av pakka. Men jeg var ikke sånn sist. Jeg er bare redd for at når denne byllen sprekker vil jeg ikke klare å slutte og gråte på mange dager. Jeg er sliten, har vondt, får ikke sove, har halsbrann, jeg har det bare ikke så bra om dagen, og jeg får aldri tatt meg igjen. Mannen jobber og står på masse, og er en fantastisk fyr, men det virker ikke som han skjønner helt hvordan jeg har det i dette svangerskapet. Og det er også litt frustrerende. Huff, høres ut som den sytebærta, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje hjelper det å få skrevet det her?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gråter så og si aldri, men nå har jeg gått med gråten i halsen i uksevis, men klart å holde den tilbake. Det er jo disse hormonene da, og jeg vet at det er en del av pakka. Men jeg var ikke sånn sist. Jeg er bare redd for at når denne byllen sprekker vil jeg ikke klare å slutte og gråte på mange dager. Jeg er sliten, har vondt, får ikke sove, har halsbrann, jeg har det bare ikke så bra om dagen, og jeg får aldri tatt meg igjen. Mannen jobber og står på masse, og er en fantastisk fyr, men det virker ikke som han skjønner helt hvordan jeg har det i dette svangerskapet. Og det er også litt frustrerende. Huff, høres ut som den sytebærta, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje hjelper det å få skrevet det her?

Åh, føler med deg! Ikke lett med alle forandringene og hormonene i kroppen! Hadde selv en gråtetokt i går, trøtt, sliten, vondt og emosjonell, så du er ikke alene :P

Åh, føler med deg! Ikke lett med alle forandringene og hormonene i kroppen! Hadde selv en gråtetokt i går, trøtt, sliten, vondt og emosjonell, så du er ikke alene :P
Takk <3 Det er en trøst at jeg ikke er alene. Men så utrolig slitsomt det er og ha det sånn:-)

Tillat deg å gråte. Det er bare sunt å få det ut. Eventuelt sett på en trist film (Ps. I love you inneholder både kjekk mann og mange grinescener) så har du en unnskyldning utenom hormonene i tillegg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, byllen sprekker før eller senere, å da er det vel best at det skjer mens jeg ser en film her hjemme. Er bare redd for at jeg ikke får stoppet hvis jeg lar tårene komme.

Jeg må få det ut. Og da gjerne i dusjen :-D
De gangene jeg har grått tidligere så er det ofte i dusjen:-) Men vi har nok ikke varmtvann nok til at jeg kan stå i dusjen i flere dager i strekk:-)

Tillat deg å gråte. Det er bare sunt å få det ut. Eventuelt sett på en trist film (Ps. I love you inneholder både kjekk mann og mange grinescener) så har du en unnskyldning utenom hormonene i tillegg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Synes den filmen er for trist, en trenger å være gravid for å grine av den

Du er absolutt ikke alene. Føler jeg går med gråten i halsen, uten helt å vite hvorfor. Eller, jeg er jo fryktelig siten, men har det ikke spesielt fælt psykisk nå. Tror nok hormonene spiller en stor rolle.. Som de andre sier, det kan nok være godt å få det ut under en film når man sitter alene. Er ikke bra å gå for lenge å holde det inne heller. Selv om du gråter lenge, så må jo tårene ta slutt :) Håper du får det bedre snart :)

Synes den filmen er for trist, en trenger å være gravid for å grine av den

Du har så rett. Trenger absolutt ikke å være gravid for å gråte av den. Det er den filmen jeg setter på hvis jeg føler meg skikkelig skikkelig deppa og trenger å grine litt. Blir helt tom etterpå. Også går det straks litt bedre :)

Da skal jeg prøve meg på filmkveld da:-) Takk for rådene!

Back
Topp