Gråting på kvelden.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Vær eneste kveld, så gråter snuppa mellom kl 23 og 01-02. Så her blir det gjerne ikke natta da før rundt kl 01-02. Noen ganger slår hun til å holder det gående til kl 04 [emoji14] natt til i går ble klokka 03.30 og i natt ble kl rundt 02.30. Kan si jeg er rimelig trøtt [emoji14] kan virke som det er litt magevondt. Men flere kvelder virker det bare som at hun ikke klarer å slå seg til ro. Det begynner å tære greit på, da jeg får bare max 3 timers søvn vær kveld. I går var hun våken fra kl 20. Så jeg tok gleden på forskudd at hun nå endelig kanskje tok kvelden kl 23-24! Men neida [emoji14] alt begynner å irritere meg nå pga jeg får så lite søvn. Da spesielt på samboeren! I dag kommer også datteren min hjem og jeg føler meg dårlig pga lite søvn. Uff. Ble langt og sytete [emoji14] gir bare MME i dag for å se om det er noe i min melk hun reagerer på. Er hun bedre i kveld, så får jeg prøve å luke ut ting i kosten å se om hun blir bedre.
 
Nå har jeg ikke tid til å svare så mye, men hvis du ønsker å fullamme er det en dårlig ide å gi MME med mindre du skal pumpe annenhver-tredjehver time i hele perioden! Det er dessuten aldri vist noen sammenheng mellom mors kosthold og gråt/magetrøbbel hos babyen med mindre det dreier seg om manifest melkeallergi, og dette kan ta noen uker å finne ut av :)
Legger ved denne fra ammehjelpen: http://www.ammebloggen.no/blog/2016/11/amming-og-mors-kosthold-hva-kan-jeg-spise.html
 
Nå har jeg ikke tid til å svare så mye, men hvis du ønsker å fullamme er det en dårlig ide å gi MME med mindre du skal pumpe annenhver-tredjehver time i hele perioden! Det er dessuten aldri vist noen sammenheng mellom mors kosthold og gråt/magetrøbbel hos babyen med mindre det dreier seg om manifest melkeallergi, og dette kan ta noen uker å finne ut av :)
Legger ved denne fra ammehjelpen: http://www.ammebloggen.no/blog/2016/11/amming-og-mors-kosthold-hva-kan-jeg-spise.html
Jeg pumper allerede :) pumpa siden dag 3 pga har for lite melk. Så hun får allerede min melk og mme. Pumper vær 3-4 time.
 
Mine er også veldig urolige om kvelden, vil bare kose og klokken blir ofte to om natten før de roer seg:/ I den perioden vil de ha mye mat og når de endelig sovner så sover de godt i noen gode timer. Gleder meg til vi får rutiner på søvn ja!!
 
Har samme problem. Prøver å legge han i sengen, men gråter. I natt ble tredje på rad hvor jeg gir opp i 4-tiden og han sover på brystet mitt mens jeg sitter i soffan.
Nå sover han på brystet mitt.
Han har problemer med magen så er nok mye utilpass. Kjøpte miniform på apoteket i dag. Håper det hjelper. Ringer kiropraktoren min på torsdag om dråpene ikke hjelper.
Dårlig med søvn her og gitt.
 
Nå er jeg så glad :D i går kveld og kvelden før syns jeg snuppa har blitt mer rolig. Ikke masse gråting, men heller litt syting osv. Jeg tok på meg den nye bæreselen som kom i posten i går og gikk med henne i 10 minutter og hun sovna!! :D kl 00.45 la jeg henne! Kan nesten ikke tro det hehehe! Første natta på en uke hun ikke sovner kl 03-03.30! Sov til kl 05.30 og fikk mat og sover enda [emoji14] kjenner jeg fortsatt trenger å ta igjen litt søvn, men herregud å jeg føler meg bedre i dag! Var så sliten at jeg var ekstremt kvalm i går og nesten kasta opp [emoji14] så vi prøver det samme i kveld om hun ikke roer seg :)
 
Back
Topp