gråter ut hjertet mitt i dag...

lillemolla

Gift med forumet
Fikk vite at en av mine beste kompiser omkom i en bilulykke i går kveld (vet at dette ikke har noe med bv å gjøre men bare må få det ut).sitter her mens tårene bare triller og triller[:(].har nesten ikke sovet i natt og føler meg helt kvalm og tom innvendig.fikk se kveldsnyhetene i går og det er tydelig at han må ha omkommet momentant.var så vidt vi kunne få bekrefta at det var samme farge på bilen som det han hadde.i går og natt så har jeg bare vært helt tom.greide ikke å gråte ,greide ikke å snakke,fikk ikke sove.Nå går det mer og mer opp for meg hva som har skjedd.sitter bare og skjelver! Livet er bare så urettferdig.han ble bare 27 år!!
det som slår meg også er hvor heldig vi i kompisgjengen vår er. vi har alltids vært spart for sånne traumatiske hendinger( inntil nå).har bare vært i en begravelse i hele mitt liv og det var til "bestefar" for over 10 år siden.kanskje det er derfor det tok så lang tid før det gikk opp for meg...kan ikke fatte at han er borte!!![:(]
skal møte en gjeng av felles venner i dag og dra ut på stedet å legge ut blomster.får håpe det hjelper å møte de andre for nå er jeg bare så ufattelig trist. føler som hjertet skal sprenges....
Tenner et lys for min snille og gode kamerat!

huff så tragisk..[:(] sender deg masse trøsteklemmer, bra dere er en sammensveisagjeng som støtter hverandre

Uff. Trøsteklemmer til deg

Tragisk når sånt skjer!

Sender tanker til deg og alle rundt!

Kondolerer så masse...!!!! Huff triste greier!
Ser at du også er fra Ålesund, var det her det skjedde?
Slike tunge stunder er de værste som fins, håper det går bedre med deg!
Mange trøste klemmer fra meg!!!!

Så tragisk[:(]er så vondt og urettferdig når noe sånt skjer[:(]Sender mine varmeste tanker,ta godt vare på hverandre nå

Huff so trist.. konolera og trøsteklem til deg!!

Uff, kjempetrist å høre, kondolerer.

ORIGINAL: EserehT

huff så tragisk..[:(] sender deg masse trøsteklemmer, bra dere er en sammensveisagjeng som støtter hverandre

Signerer denne jeg.....[:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

sender en trøsteklem jeg
 [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(]

ORIGINAL: toveli6

Oi, ikke noe særlig det da... Kondolerer så mye på vegne av kameraten din. Håper han vet og fin gjeng dere er da, som støtter hverandre opp slik[:)]

Signerer

Neimen uff så utrolig grusomt [:(][:(][:(]
At noe slikt skal skje... Håper ting vil gå bedre for deg og jeg sender alle mine tanker til deg, familien hans og alle vennene...

ORIGINAL: edvine

Kondolerer så masse...!!!! Huff triste greier!
Ser at du også er fra Ålesund, var det her det skjedde?
Slike tunge stunder er de værste som fins, håper det går bedre med deg!
Mange trøste klemmer fra meg!!!!

ulykka va på ellingsøya...

uff...så vondt når sånt noe skjer. Sender deg mange gode tanker og trøste klemmer[:(][:(][:(]

Kondolerer. Sender deg en klem.

Uff så trist[:(][:(]Kondolerer så mye!
Sender deg trøsteklemmer jeg selv om det blir spinkelt i en sånn tid.

Huff så ufattelig trist............store trøsteklemmer til deg[:(][:(][:(]

Back
Topp