Gråter så lett!....

Utrolig86

Betatt av forumet
Og det er litt plagsomt.. Blir jeg litt sliten, eller føler meg ikke forstått av samboeren- så kommer tårene med en gang. Og av og til blir en frustrasjon til en stor og lang gråte-reaksjon. Får ikke sluttet å gråte liksom?! Og jeg vet jo at det så og si ikke har noen grunn...

Andre som tyr ( for) lett til tårene ?

Kjenner meg igjen i dette, folk kan nesten ikke spør hvordan det går uten at jeg griner.
Tror det er lett blanding av hormoner og søvnmangel. Men det er ikke noe kjekt

Så vidt jeg vet så har jeg ikke hatt noen "hormonelleutbrudd" før ca forrige uke, i uke 27! Men nå sover jeg plutselig svært dårlig og nå griner jeg for det meste :-S samtidig så er jeg blitt mer grinete og de gangene jeg innser det så griner jeg litt til :-P
Stakkars samboeren <3

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Griner av alt, og helst av småting som egentlig ikke burde betydd noe for meg:p i begynnelsen ble samboeren fort irritert over det, men vi tok en skikkelig snakk om
hormoner osv og nå er han mye mer forståelsesfull, skjønner at han ikke kan være for hard mot meg når tårene presser på. Hjalp veldig å snakke om det for jeg kan jo skjønne det kan bli litt slitsomt for dem rundt:-)

Og det er litt plagsomt.. Blir jeg litt sliten, eller føler meg ikke forstått av samboeren- så kommer tårene med en gang. Og av og til blir en frustrasjon til en stor og lang gråte-reaksjon. Får ikke sluttet å gråte liksom?! Og jeg vet jo at det så og si ikke har noen grunn...

Andre som tyr ( for) lett til tårene ?

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Spesielt når jeg er sliten da kan jeg grine leeeenge før jeg klarer å stoppe.. Samboer spør hvorfor jeg gråter men jeg har ingen grunn, så jeg føler meg veldig dum til tider :p

Jeg og!!!! Tårene sitter ekstremt løst her, skal lite til.. Noen ganger bare tårer jeg klarer å tørke bort litt i skjul, forrige uke satt jeg alene hjemme og virkelig HYLgrein... Noen ganger er grininga helt innafor, andre ganger begynner jeg virkelig å lure på meg selv :P

Hadde en del hormonutbrudd i begynnelsen av svangerskapet.. Lo og gråt om hverandre og greide ikke stoppe. Opplevde ikke det sist svangerskap. Men forrige gang gråt jeg mye rett etter fødsel, det var veldig slitsomt..

Back
Topp