Gråter på natten

Crayzie

Forelsket i forumet
Marsboerne
Siden lillejulaften har vi vært plaget av at lillegullet våkner og gråter på natten. Varierer litt hvor ofte og hvor lenge. Det som plager meg med det er at det virker som at det er noe som plager han. Han gråter med øynene igjen. Kaster og vrir på seg. Virker som at han prøver å finne måter å ligge på som får han til å sovne igjen. Det er skikkelig sår gråt med tårer. Jeg får så vondt i mammahjertet når det står på.
Mange ganger har det foregått i flere "puljer". Altså at han sovner, men våkner igjen etter 5-15 minutt og er da våken kort tid før det gjentar seg flere ganger.
Noen som vet hva det kan være? Eller har tips til hva vi kan gjøre?
 
Aner ikke hva som plager din, men da storesøster her i huset var lita (og fortsatt) var plaget med voksesmerter.
Hun å lå med øynene igjen å hylskrek og bare vred på seg.
Ble roligere når vi strøk henne på leggene.
Bare et tips.
 
Last edited:
Det med voksesmerter har jeg ikke tenkt på engang. Kan de virkelig få det når de er så små?
Jeg skal uansett prøve tipset ditt. Tusen takk. :)
 
Du tror ikke han drømmer da?
 
Du tror ikke han drømmer da?
Jeg vet ikke. Jeg hadde gjerne trodd at han roet seg ganske fort når han våknet da. Har hatt et par ganger der det har vart i 1-2 timer før han har sovnet igjen. Kan de ha ubehagelige drømmer så mange dager på rad?
 
Det med voksesmerter har jeg ikke tenkt på engang. Kan de virkelig få det når de er så små?
Jeg skal uansett prøve tipset ditt. Tusen takk. :)
Var veldig tydlig at det var det som plaget hun her ja.
Eneste grunnen til at jeg tenkte på det for at jeg selv var plaget med det.
Uansett værdt forsøket ?
 
Mellomste her var også plaget med voksesmerter fra babyalder av... Hjalp å bade på kveldene og i senere alder å unngå trampoline i vokseperiodene. Mye hopping forverra smertene hos ham
 
Back
Topp