Gråter og gråter

Toja

Andre møte med forumet
Har begynt på uke 6 og er superhormonell....sint, trist og lei. Tårene kommer hele tiden, og en liten ting blir ei stor krise...noen andre som har det slik?? Blæh..

Uff, det høres ikke noe gøy ut! Sender deg en klem :Heartred
Har ikke opplevd det samme selv.. enda.. ;)

Var slik med snuppa, begynte å gråte hvis mannen så han elsker meg.
Var noen lange mnd, men ble bedre etterhvert, lærte å sile vekk ting så inntrykkene ble mindre, det hjalp som regel.

Begynte å grine når jeg så takketalen til Taylor Swift på grammys.. Og jeg er ikke lettrørt til vanlig..

Jeg klarer ikke å se barneavdelingen på TV-Norge uten å gråte. Er helt umulig :p

Er veldig lettrørt for tiden. Får klump i halsen veldig ofte, men om det kommer av hormoner eller lite søvn vet jeg ikke :)

Samme her, blir lett rørt og dessverre også lett irritert :-(

Skulle si godt at vi er flere...men det blir jo litt feil;) Nå hat jeg influensa, og er mer irritert....trenger liksom ekstra omsorg....hahha...flott å være gravid, men ikke bare enkelt :-)

Jeg er løttrørt til vanlig, men i dag var jeg på hockeykamp å så på nevøene mine på 6 & 7 år, og keeperen dems skadet seg- jeg gråt skikkelig! Hahaha så flaut!

Her om dagen ble det litt mye som måtte skje på en gang...og det rant over for meg. Begynte skikkelig å gråte :p

Back
Topp