Gråter og gråter

turbogirl_01

Betatt av forumet
Hei damer:) Fatter ikke hva som skjer med kroppen min nå. De 12 første ukene har gått smertefritt :) er nå i 2 trimester , altså 15 uker . Førstegangsfødende :) de 3 siste dagene har jeg grått og grått til alt og ingen ting . Alt går innpå meg, humøret er ustabilt og lunta er kort :p Men det verste er at jeg sipper over romantiske komedier på tv, sipper etter jeg har snakket med mamma på tlf, hun bor et stykke unna meg. Jeg gråter skjelden til vanlig . Nå kommer tårene bare jeg blir sint , opprørt, emesjonel osv . Er dette vanlig ? Trodde slikt var når man var i 1 trimester :) må jo bare le av det, føler meg bare tåpelig;) tårene kom til å med når mannen satt sammen barnesengen :p

Det er nok helt vanlig gjennom hele svangerskapet ;) og etter fødselen!! Merker sjøl at det skal mindre til før tårene presser på her også..så f.eks reklame for mormor og de 8 ungene på kino i stad - glad det var mørkt i kinosalen for den var så søt at jeg måtte felle noen tårer;)

Tror ikke det er unormalt... Men godt å vite hvor det kommer fra :)
Her kommer tårene mer enn lett de og, uansett om det er glede, tristhet eller noe annet.

Godt å høre at det ikke er unormalt . Trodde jeg begynte å være små rar :p

Eg er ganske følsom til vanlig. Grin ofte av filmar, triste songar osv;) Men har merka siste veka et eg blir endo lettare rørt enn til vanligt ja;) Alt er nok normalt slik som homonane herjar og jobbar i kroppen no ja;)

Skal ikke så mye til her heller. Før førstemann kom sippa jeg ikke av ting på tv osv. Nå kommer det av ingenting :)

Velkommen til en mors verden :p

Sniker litt;)
Ta det som en bonus om det blir bedre de første mnd :p
Her blir det bare verre og verre :p
Gruer meg til barselstårene, om det blir like ille som sist gang :p

Slik er det her også :) Sippegjengen deluxe inne her! Hihihi!

Jeg satt å hyl gråt hos tannlegen i stad, men da syntes jeg faktisk veldig synd på meg selv. Tannlege er ikke gøy. Men tror det var værre for tannpleieren som måtte trøste meg. Hi hi

Hehe.. absolutt ikke alene, jeg sipper som et helvete av ingenting! Bare jeg tenker på UL bildet jeg så i uke 12 så kommer tårene, trist eller veldig rørende på tv og tårene triller som et helvete så frem med klinexen for å tørke tårer og snyte nesen :)

Jeg har vært ekstremt lettrørt siden første gang jeg var gravid. Gikk liksom aldri over :) Når det gjelder den reklamen for mormor og de åtte ungene, så sippet jeg også .....

Haha. Har det helt likt :) Var sånn jeg kom på å ta test i utg.punktet :) Gråter av alt omtrent.

Back
Topp