Gråter når han må bæsje, trykker mye i søvne, tips for og gjøre det bedre for d

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
De siste dagene har han grått sånn når han må bæsje. Vi synes jo så synd på han!! Samtidig sover han urolig, og trykker skikkelig noen ganger. :( han sliter skikkelig... Han får morsmelk, og han er ikke hard i magen eller noe heller...... Har noen tips for å gjøre det enklere til den lille?:(
 
Vet at venninna mi sin baby sleit med det samme, og ungen hadde låsninger i bekkenet. Ho var hos manuellterapaut med ungen og etter det har alt vært i skjønneste orden. Ungen roet seg og har ikke skreket eller slitt med avføringen etter behandlingen.
 
Min får mme med malt. Han presser veldig mye, men ingenting kommer ut. Han jan også vegynne og grine når han presser. Men det er ikke alltid. Jeg pleier og masere han på magen, sykkel bevegelser med beina hver dag. Nå får han også naturell yogurt :) Det er bra for tarmene. Min kom fint på do for et par uker siden. Han bæsja mange gabger om dagen. Men plutselig så bæsjer han bare hver 2 dag.
 
Min får mme med malt. Han presser veldig mye, men ingenting kommer ut. Han jan også vegynne og grine når han presser. Men det er ikke alltid. Jeg pleier og masere han på magen, sykkel bevegelser med beina hver dag. Nå får han også naturell yogurt :) Det er bra for tarmene. Min kom fint på do for et par uker siden. Han bæsja mange gabger om dagen. Men plutselig så bæsjer han bare hver 2 dag.

Gir du han yoghurt? Hvordan da?
 
Min får mme med malt. Han presser veldig mye, men ingenting kommer ut. Han jan også vegynne og grine når han presser. Men det er ikke alltid. Jeg pleier og masere han på magen, sykkel bevegelser med beina hver dag. Nå får han også naturell yogurt :) Det er bra for tarmene. Min kom fint på do for et par uker siden. Han bæsja mange gabger om dagen. Men plutselig så bæsjer han bare hver 2 dag.
Youghurt til en så liten baby?
 
Min får mme med malt. Han presser veldig mye, men ingenting kommer ut. Han jan også vegynne og grine når han presser. Men det er ikke alltid. Jeg pleier og masere han på magen, sykkel bevegelser med beina hver dag. Nå får han også naturell yogurt :) Det er bra for tarmene. Min kom fint på do for et par uker siden. Han bæsja mange gabger om dagen. Men plutselig så bæsjer han bare hver 2 dag.

Du er klar over at babyer ikke skal ha melkeprodukter? Barn under ett år skal ikke ha slikt. :rolleyes:
 
Hadde da ikke gitt yougurt uten at jeg hadde fått beskjed om det!! Det er legen som har sakt det.. Jeg er ikke dum. Det er jo barnet mitt..
 
Det sies at de ikke skal ha melkeprodukter. Men det er fordi som leser etter boka. Det med yoghurt har legen min hatt erfaring med i over 20år.. Er det noen som trenger mer info, så kan dere heller få nr. Til legen min..
 
Haha.. Selvfølgelig. Man kan velge og høre på det som er generelt anbefalt. Eeeelleer d EN lege sier fordi det passer deg..
Akkurat som med spekemat og ett glass vin i graviditeten. Om jeg spørr mange nok så er d til slutt noen som sier at det er heelt greit, kanskje tilogmed bra.
Lykke til med babyen din :)
 
Vet ikke hvor gammel babyen din er, men kan fortelle om lang historikk med forstoppelse på datteren min, som nå er halvannet. Hun har også vært mye syk etter barnehagestart før jul. Fått mye antibiotika og ting ble værre. Enden på visa etter å ha gått igjennom alle råd og tips så var Probiotika 0-5 år fra helsekosten redninga. Det er naturlige magebakterier i bunn og grunn. Hun hadde ingen normal magekultur etter alle kurene med antibiotika, så hun trengte de. kan jo være verdt forsøke å hvertfall forhøre deg om det kan være et alternativ for dere.. jeg er ingen ekspert på helsekostprodukter, så ta kontakt med noen som vet hva de snakker om i såfall.
Lykke til!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp