Gråter ikke lenger

Fab4

Elsker forumet
VIP
Nå er det 1 år og 9 mndr siden MA, og jeg kjenner at noe er annerledes. For en uke siden dukket det opp et UL bilde av den lille jenten, uten at jeg tok til tårene!
Nå er det helt uvirkelig at jeg hadde et lite liv, en liten jente, i magen min! Tiden har gått, og jeg er ikke blitt gravid på ny, det er nok derfor jeg har distansert meg -helt ubevisst- fra følelser rundt baby.
 
Varme tanker og en god klem til deg Puusemor
 
Stor klem til deg! Her er det akkurat et år siden, men vi har vært heldig å er på ny 19 uker på vei med jente denne gangen og.. Og det er ikke lett.. Følte både før jeg ble gravid og nå at man distanserer seg og liksom setter livet på vent til man sitter der med en levende baby.. Kommer til å få et sjokk den dagen!! Krysser fingra for at det går deres vei en dag snart og at vi alle kan få en lykkelig ny begynnelse!!
 
Nå har jeg i grunnen lagt helt i fra meg babytankene. Alderen er ikke på vår side, og nå kjenner jeg at jeg vil ha livet mitt tilbake.
 
Nå har jeg i grunnen lagt helt i fra meg babytankene. Alderen er ikke på vår side, og nå kjenner jeg at jeg vil ha livet mitt tilbake.

Er så ufattelig trist å miste, men samtidig må det være fint for deg/dere at dere kommer dere videre og får ta ting tilbake.
 
På mange måter er det utrolig trist at jeg ikke fikk oppleve å bli mamma.
Vi prøvde lenge etter at vi mistet i 2014, men ble ikke gravid.
Eneste måten å takle det, er å distansere seg fra det. Heldigvis er mine nærmeste venninner ferdig med babyer.
 
Stor klem til deg <3 Ikke gi opp håpet til slutt er det din tur. God klem til deg <3
 
På mange måter er det utrolig trist at jeg ikke fikk oppleve å bli mamma.
Vi prøvde lenge etter at vi mistet i 2014, men ble ikke gravid.
Eneste måten å takle det, er å distansere seg fra det. Heldigvis er mine nærmeste venninner ferdig med babyer.
Vondt å høre at du ikke har fått oppleve drømmen din kjære Puusemor [emoji173] håper du stortsett har det bra etter forholda!
 
Back
Topp