Gråter i vogna

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Det å gå tur er for tiden veldig slitsomt. Minien sitter kanskje stille 5 min i vognen før han begynner å gråte volsomt og vi må ta han opp. dette gjelder spesielt hvis han er trøtt. Han nekter å sove i vognen. Ser mørkt på dette da han mest trolig må sove i vognen når han begynner i barnehagen i august.

Vi har tfk vogn. Jeg har en ide om at han kanskje hadde vært mer rolig om vi har hatt en vogn hvor han var vendt mot oss. Men ikke godt å si, for han slutter ikke å gråte om vi går fram, ikke før han får komme opp.

Pga dette bærer vi mye, men er veldig sliten av dette. Klumpen veier jo 11 kg så sier seg selv at nakken blir veldig støl selv med godt bæreutstyr.

Noen som har noen råd til en litt sliten mamma?
 
Vi hadde samme problem da gutten var 6 mnd, han virket livredd i vogna, og vi hadde en der han var vendt fra oss. Så jeg fikk ikke trillet noe! Så kjøpte vi vogn der han er vendt mot oss, og problemet ble borte med en gang! Vogna vi har nå kan vi snu begge veier, så hvis han f.eks får sola i øynene hender det jeg snur han nå, og det går helt fint...
Kanskje du har noen du kunne lånt en vogn av som er vendt mot deg for å prøve? Våres mistanker som foreldre pleier å stemme er min erfaring... Men så pleier det samtidig alltid å ordne seg til slutt:) Lykke til:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Det å gå tur er for tiden veldig slitsomt. Minien sitter kanskje stille 5 min i vognen før han begynner å gråte volsomt og vi må ta han opp. dette gjelder spesielt hvis han er trøtt. Han nekter å sove i vognen. Ser mørkt på dette da han mest trolig må sove i vognen når han begynner i barnehagen i august.

Vi har tfk vogn. Jeg har en ide om at han kanskje hadde vært mer rolig om vi har hatt en vogn hvor han var vendt mot oss. Men ikke godt å si, for han slutter ikke å gråte om vi går fram, ikke før han får komme opp.

Pga dette bærer vi mye, men er veldig sliten av dette. Klumpen veier jo 11 kg så sier seg selv at nakken blir veldig støl selv med godt bæreutstyr.

Noen som har noen råd til en litt sliten mamma?
Du kan jo prøve å kjøpe multi x bagen til tfk, det er hardbag og sportsdel i en, kan brukes begge veier :) vi kjøpte vår på kiddies24, ikke så lang leveringstid der :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar. Jeg kjøpte en brukt billig vogn som jeg tenkte å bruke til han vil se andre veien. Og han syns det er mye kjekkere å sitte i vognen nå :) Hvorfor tenkte jeg ikke på bulti x bagen. Jaja...
 
Mye bedre for ungen å se den som triller - det er veldig skummelt for mange å ikke se noen...
Det sagt så bærer jeg mye på 1,5-åringen vår i godt bæretøy uten å bli sliten og ;)
 
Back
Topp