Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mrs.Petersonss
Det er helt GRUSOMT å høre på[:'(]
Nei har vært plaga med låsning før KatrineH... Hun har ikke noen andre symptomer på det.. jeg måtte inn på den derre KISS KIDD siden å se, men er kun det me gråting og at hun gnir hodet ned i puta.. men det tror jeg er pga at hun er litt plaga med eksem [&:]
Vondt i mammahjertet! åsså er jeg stadig inne å kjiker for å se om hun er våknet!
ORIGINAL: KatrineH
Veit tulla her hyla til når ho hadde låsning i ryggen og nakken, og fikk beskjed at det var et tegn på at det var låsning...
Men når det har vært masse inntrykk på en gang så har det vært slik at ho har skriki til da å... Når ho hadde låsningen var det hver dag... og kunne være flere ganger i løpet av natta... og når det var inntrykk kun den natta lissom....
ORIGINAL: KatrineH
Veit tulla her hyla til når ho hadde låsning i ryggen og nakken, og fikk beskjed at det var et tegn på at det var låsning...
Men når det har vært masse inntrykk på en gang så har det vært slik at ho har skriki til da å... Når ho hadde låsningen var det hver dag... og kunne være flere ganger i løpet av natta... og når det var inntrykk kun den natta lissom....
Hva slags inntrykk da foreksempel? Hun har vært urolig flere netter men tror kanskje jeg har vekt henne noen dager uten å vite at hun sov da! Hva ble gjort med låsningen og hvor kan jeg få undersøkt dette?
ORIGINAL: litlepip
Sikkert bare det som kalles en aktiv søvnfase. De sover, men det kan være ting som gjør at de gråter; luft, drømmer osv. De skal ikke vekkes [:)]
Hvorfaor skal de ikke vekkes? [:-] Hun holder enda på [&:]
Sikkert bare det som kalles en aktiv søvnfase. De sover, men det kan være ting som gjør at de gråter; luft, drømmer osv. De skal ikke vekkes [:)]
ORIGINAL: happymeg
ORIGINAL: Nataleen
Man skal IKKE vekke!! Det er fælt å høre på ja.. HS sier at det kan være pga luftsmerter og at de fordøyer inntrykk de har hatt i løpet av dagen....
sign..
skjer hver natt her.. plutselig stopper hun og sover like godt :)