gråter i søvne?

memape

Forelsket i forumet
Nå ligger hun oppe å gråter av å på, men hver gang jeg kommer opp så sover hun! [&:]
Noen som har opplevd dette? Hva gjør jeg? vekker jeg å trøster eller venter å ser om det går over? Har holdt på i ca 10-15 min...[8|]

Helt merkelig![:-]

Man skal IKKE vekke!! Det er fælt å høre på ja.. HS sier at det kan være pga luftsmerter og at de fordøyer inntrykk de har hatt i løpet av dagen....

Kan være låsning...!!!! Vært plaget med det tidligere..?

Det er helt GRUSOMT å høre på[:'(]

Nei har vært plaga med låsning før KatrineH... Hun har ikke noen andre symptomer på det.. jeg måtte inn på den derre KISS KIDD siden å se, men er kun det me gråting og at hun gnir hodet ned i puta.. men det tror jeg er pga at hun er litt plaga med eksem [&:]

Vondt i mammahjertet! åsså er jeg stadig inne å kjiker for å se om hun er våknet!

ORIGINAL: mrs.Petersonss

Det er helt GRUSOMT å høre på[:'(]

Nei har vært plaga med låsning før KatrineH... Hun har ikke noen andre symptomer på det.. jeg måtte inn på den derre KISS KIDD siden å se, men er kun det me gråting og at hun gnir hodet ned i puta.. men det tror jeg er pga at hun er litt plaga med eksem [&:]

Vondt i mammahjertet! åsså er jeg stadig inne å kjiker for å se om hun er våknet!

Veit tulla her hyla til når ho hadde låsning i ryggen og nakken, og fikk beskjed at det var et tegn på at det var låsning...

Men når det har vært masse inntrykk på en gang så har det vært slik at ho har skriki til da å... Når ho hadde låsningen var det hver dag... og kunne være flere ganger i løpet av natta... og når det var inntrykk kun den natta lissom....

Sikkert bare det som kalles en aktiv søvnfase. De sover, men det kan være ting som gjør at de gråter; luft, drømmer osv. De skal ikke vekkes [:)]

ORIGINAL: KatrineH

Veit tulla her hyla til når ho hadde låsning i ryggen og nakken, og fikk beskjed at det var et tegn på at det var låsning...

Men når det har vært masse inntrykk på en gang så har det vært slik at ho har skriki til da å... Når ho hadde låsningen var det hver dag... og kunne være flere ganger i løpet av natta... og når det var inntrykk kun den natta lissom....

Hva slags inntrykk da foreksempel?  Hun har vært urolig flere netter men tror kanskje jeg har vekt henne noen dager uten å vite at hun sov da! Hva ble gjort med låsningen og hvor kan jeg få undersøkt dette?

ORIGINAL: litlepip

Sikkert bare det som kalles en aktiv søvnfase. De sover, men det kan være ting som gjør at de gråter; luft, drømmer osv. De skal ikke vekkes [:)]

Hvorfaor skal de ikke vekkes? [:-] Hun holder enda på [&:]

ORIGINAL: KatrineH

Hva slags inntrykk da foreksempel?  Hun har vært urolig flere netter men tror kanskje jeg har vekt henne noen dager uten å vite at hun sov da! Hva ble gjort med låsningen og hvor kan jeg få undersøkt dette?

Hvis det har skjedd mye (ikke så mye som skal til heller faktisk men).. En dag som man møter mange andre mennesker f.eks. en dag som ikke er som de vanlige rutinene... osv... kan jo være at den drømmer om en ny leke å lissom..!
Jeg sjekker alltid om øynene er lukket... hvis de er det, så venter jeg til ho evt får et opphold å ser om hu blir rolig.. blir ho det så sover ho... åpner ho øynene og strekker seg mot meg f.eks. så er ho våken og da tar jeg ho opp...

Med låsningene var vi på 3 behandlinger hos kiropraktor..! Bare å ringe en kiropraktor å spørre om du kan få en time til sjekk..!

Oj såpass..!!! Kanskje ringe HS å spørre om de har no erfaring..?

Husker ikke helt faktisk, men det sto noe om det i en artikkel her inne i høst. Det kan kanskje ha noe med at da bryter du opp i søvnmønsteret... Oliver har en tendens til å være sånn han også, men det er som regel på dagen. Jeg har lyst til å gå og hente han opp, men gjør det ikke. Han sovner igjen, og bærer ingen "preg" av å ha vært igjennom det[:)] Det har vel skjedd et par ganger jeg har tatt han opp (da jeg ikke visste bedre), og det endte med en sur og trøtt unge som var vanskelig å legge igjen...

hun ble helt hysterisk folkens så måtte ta henne opp! har heldivis ikke hadd no særli problem med å legge henne igjen visst jeg har tatt henne opp da [&:] hun gløtta på øya mellom skriketoktene [:-] Skal sjekke opp det med låsning fordi hun har vært urolig i det siste 

jeg vill tro de ikke skal vekkes av samme grunnlag som du ikke skal vekke en som går i søvne..
MEN ikke tro jeg husker hvorfor haha

ORIGINAL: Nataleen

Man skal IKKE vekke!! Det er fælt å høre på ja.. HS sier at det kan være pga luftsmerter og at de fordøyer inntrykk de har hatt i løpet av dagen....

sign..
skjer hver natt her.. plutselig stopper hun og sover like godt :)

ORIGINAL: happymeg

ORIGINAL: Nataleen

sign..
skjer hver natt her.. plutselig stopper hun og sover like godt :)

Men når de gråter hysterisk over lengre periode (fra et kvarter og opp) tar dere dem ikke opp da?
Det kan UMULI være sunt å hylskrike så lenge i gangen?

Her får han en veldig spesiell grinning når han gråter i søvne, er innimellom, da gir jeg han smokken og han sovner som regel videre, griner kanskje en gang til litt etterpå, tror rett og slett de fordøyer dagens hendelser, han virker ikkefall til å være plaget av noe, smiler og er blid når han våkner etterpå [:)]

Back
Topp