Gråter hele tiden.....

kleo78

Betatt av forumet
Helt ille.. Føler meg plutselig bare så fryktelig ensom. Flere som har det sånn? Skal jo liksom være lykkelig nå....
Er fem uker på vei...

Stakkars deg da[:(]
Det er ikke bra at du er ensom..

Jeg kjenner jo at hormonene er i full fart, men jeg føler det ikke riktig slik som deg.
Er du alene om svangerskapet, eller har du noen rundt deg som kan være sammen med deg?

Har samboer men han skjønner ikke dette helt. Han mener uansett at man ikke skal bli for oppspilt før det er gått 12 uker... jaja, går seg vel til!

har du noen andre du kan snakke med om det her da?
Det er jo ikke bra for deg å gå alene med disse tankene!!
Trøsteklem fra meg[:)]

Du har jo oss [:)]
Hvis dagen er kjip og trist, få det ut her!
Selv om samboern din mener man ikke bør bli for oppspilt før uke 12 så er jo det greit nok, men han må jo forstå at det allerede nå skjer ting med kroppen din som gjør deg annerledes DET kan man ikke vente med!

Ja gråter lett her også,men til nå har det kun vært gledestårer..også kan tårene plutselig begynne å renne hvis jeg ser noe trist på tv..helt ustabil her[:D]

Men håper ting ordner seg for deg og at du får sortert følelsene,bare slipp det ut her hos oss[:)][;)]

Så utrolig søte dere er! hadde bare et skikkelig hormonanfall når min kjære var så frekk å være ute og handle! haha! Var ikke meningen å framstille han slik. Han er egentlig veeeldig søt og snill. Har bare ikke heil kontroll over følelsene mine for tiden....

Var litt naiv til denne graviditeten. trodde ikke at ting kom til å skje så fort......
Men setter veldig pris på støtte her inne!!!!!

Det kan være svangerskaps depresjoner som mangen får, viktig da er at man snakker ut og har noen ved din side hele tiden [:)] Eller ta kontakt med din lokale lege eller HS

ORIGINAL: kleo78

Uff...
Får virkelig håpe at jeg slipper det...

Derfor er det viktig at du får snakket ut om det også før det evnt kan gå ennda lenger[:)]

Godt å høre at det er flere på denne berg og dalbanen!!
Nå er livet kjempefint, men ikke spør om fem min.. hvem vet da liksom! hahaha

Flirer meg ihjel!! hahaha!!!
Min stakkars samboer går på tåspissene her hjemme for tiden. Han vet aldri hva som venter han lenger..haha. Og når man først begynner å grine så er det så voldsomt også, hulker og rister og tårene bare spruter! De menna får virkelig sin del med å takle oss i denne tiden!

Jeg har det på akkurat samme måte!! [:(] Er helt forferdelig å ha det sånn!! 

Er litt overrasket over at jeg ikke er hormonell...
Pleier å være skikkelig ute å kjøre når tr er på besøk..

kanskje det kommer når jeg er kommet litt lenger?

ORIGINAL: kleo78

Godt å høre at det er flere på denne berg og dalbanen!!
Nå er livet kjempefint, men ikke spør om fem min.. hvem vet da liksom! hahaha

Klemmepå[:)]

Er ikke så greit med disse hormonene om dagen.. Griner når jeg får sms av sambo, når han skriver "savner dere" , "håper dere har det bra" og " elsker dere" [:(] (han er på kurs) lettrørt[:D][:D]

Nei, vi får satse på at det blir bedre med tiden[8D]

Back
Topp